k2bjarne Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Vurderer å selge min 12" PolkMOMO i fet orginal kasse med plexiglass! Selger pga at jeg ikke har noen cruise-bil lenger, men bare en gammel Audi 80 arbeidsbil... Nypris: 5500,- Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 innebygget forsterker? lenge er den brukt? Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k2bjarne Skrevet Mai 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 Ikke innbygd forsterker nei. Utgangene for suben er UNDER kassa, som gir gode muligheter for å bygge pent mtp ledninger etc. Jeg har brukt den i 6 mnd. Selges pga jeg har en Audi 80 som koster mindre enn kassa, så da gidder jeg ikke bygge anlegg der... Interessert? Ikke mange av denne i landet Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 Originally posted by k2bjarne Ikke innbygd forsterker nei. Utgangene for suben er UNDER kassa, som gir gode muligheter for å bygge pent mtp ledninger etc. Jeg har brukt den i 6 mnd. Selges pga jeg har en Audi 80 som koster mindre enn kassa, så da gidder jeg ikke bygge anlegg der... Interessert? Ikke mange av denne i landet Er interessert ja :) Gi meg spec på elementet (er kresen på lyd) :p Har begynnt å bygge Focal anlegg i bilen, men den kassa der var litt kewl ;) Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k2bjarne Skrevet Mai 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Spesifikasjoenen finner du på www.polkmomo.com Send meg en PM om du fremdeles er interessert Kresen på lyd? Tror denne subben leverer varene sine ! ! Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg