Gå til innhold

Den nye Arcticen!

Ranger emnet

k2bjarne

Anbefalte innlegg

Originally posted by k2bjarne

Allerede bestilt min 440 :D :D :D :D

Det der ser ut som en dyr hobby :D Fet da ;)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by k2bjarne

Hmmm... dyr hobby? Er vel ikke noe dyrere enn den som er på avataren din! hehe...

Den er nok ikke det nei :) Misunner dere litt på oppdal, da det omtrent ikke er mulig å kjøre scooter her nede.. Snøscooter er moro :)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sindrulf

den er tøff as!

snøskuter er nesten tøffere en bil.

har en gammal yamaha viking oppe hos bestemor og betefar.

kan du fortelle meg litt om den arcticen?

Ikke så mye å si pga at modellen ikke blir offentliggjort før i september. Det man kan si er at førerstillingen blir helt annerledes. Noe mer REV enn før og med justerbar tenning så kan man kjøre ganske bra med høyoktan på denne scooteren!

Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel si det jeg da.

Den du har bilde av der heter Firecat F6 EFI EXT og er på 599ccm-2 syl, liquid cooled.Den leverer ca 118 hk og veier 470 lb.

Track: Width x lenght x lug: 13.5 X 144 X 1.25

Front suspension: AWS VI DOUBLE-WISHBONE A-ARMS W \ ARCTIC CAT GAS (IFP) SHOCKS, ADJUSTABLE PRELOAD SPRINGS & SWAY BAR

Rear suspension: FASTRACK LONG-TRAVEL SYSTEM SLIDE-RAIL W/COUPLING BLOCKS, ADJUSTABLE TORSION SPRINGS, ARCTIC CAT GAS (IFP) SHOCKS

Standard equipment: DIGITAL/ANALOG TACHOMETER, DIGITAL/ANALOG SPEEDOMETER, TRIP ODOMETER, MECHANICAL GAS GAUGE, LOW OIL LIGHT, COOLANT OVERHEAT LIGHT, SPARK PLUG HOLDER, BELT HOLDER

Optional equipment: REVERSE, MIRRORS, HIGH WINDSHIELD, TETHER SWITCH, HITCH

Fåes i rød, svart og grønn.

Er det noe du vil vite mer om av Arctic cat nyeste modeller gi beskjed :-)

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sindrulf

du skakke børne rundt på den viking?

litt mer egnet ditt bosted kanskje?

Tror ikke det blir en slik på meg.Er litt overkill her oppe med tanke på at det ikke er så mye løssnø, og det finnes andre og lettere klatregeiter i handel.(Vertical escape f,eks.)

Vet ikke pris på den heller :-)

Åsså skal jeg ha bil først :-))

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider