Gå til innhold

Luftfilter

Ranger emnet

VwGt8v

Anbefalte innlegg

Heisann.Eg tenkte eg sku lage meg ein ny luftfilterboks til min gti 8v med k.jet.

slik at eg kan ha kon filter.Eg har sett at pipercross selger slike men siden eg har tilgang på så masse aluminium så tenkte eg at eg sku lage sjøl.

Men probleme mitt er at kor stort må hullet på toppen være??

Veit ikkje korleis eg legger ut bilde ,men det ligger bilde av pipercross sin her på golf 2 forumet.

Håper noen kan hjelpe meg.

Vw Golf 2 GT 1.8 8v

Vw Golf 4 GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.Eg tenkte eg sku lage meg ein ny luftfilterboks til min gti 8v med k.jet.

slik at eg kan ha kon filter.Eg har sett at pipercross selger slike men siden eg har tilgang på så masse aluminium så tenkte eg at eg sku lage sjøl.

Men probleme mitt er at kor stort må hullet på toppen være??

Veit ikkje korleis eg legger ut bilde ,men det ligger bilde av pipercross sin her på golf 2 forumet.

Håper noen kan hjelpe meg.

jeg har pipercross filteret.. :) meget fornøyd :) si ifra vis du vil ha noe bilde av det, her det ikke på men, kan få av selve filteret vis du vil ;)

95mod Audi s6 2.2t

85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ingen vits med kon-filter på golf uansett.. ikke så lenge motoren skal suge luft.. masse dårlige erfaringer ute å går på dette evnet!

beste er rett og slett innsatsfilter med borrabox (borra box kun pga lyd, ikke noe anna)

Har du bilde av en borrabox??

Vw Golf 2 GT 1.8 8v

Vw Golf 4 GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pipercross har vel ikke konfilter, men erstatter hele underdelen av luftboksen med et stort filter. Du bør nok heller ta en titt på sidene til Stroeve

stemmer ;)

http://www.pipercross.net/inductionkit_kit.asp?application=300&manufacturer=47&model=114

der er det bilde av det og..

95mod Audi s6 2.2t

85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider