VwGt8v Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Heisann.Eg tenkte eg sku lage meg ein ny luftfilterboks til min gti 8v med k.jet. slik at eg kan ha kon filter.Eg har sett at pipercross selger slike men siden eg har tilgang på så masse aluminium så tenkte eg at eg sku lage sjøl. Men probleme mitt er at kor stort må hullet på toppen være?? Veit ikkje korleis eg legger ut bilde ,men det ligger bilde av pipercross sin her på golf 2 forumet. Håper noen kan hjelpe meg. Siter Vw Golf 2 GT 1.8 8v Vw Golf 4 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zumman Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Heisann.Eg tenkte eg sku lage meg ein ny luftfilterboks til min gti 8v med k.jet.slik at eg kan ha kon filter.Eg har sett at pipercross selger slike men siden eg har tilgang på så masse aluminium så tenkte eg at eg sku lage sjøl. Men probleme mitt er at kor stort må hullet på toppen være?? Veit ikkje korleis eg legger ut bilde ,men det ligger bilde av pipercross sin her på golf 2 forumet. Håper noen kan hjelpe meg. jeg har pipercross filteret.. :) meget fornøyd :) si ifra vis du vil ha noe bilde av det, her det ikke på men, kan få av selve filteret vis du vil ;) Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGt8v Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 jeg har pipercross filteret.. :) meget fornøyd :) si ifra vis du vil ha noe bilde av det, her det ikke på men, kan få av selve filteret vis du vil ;) Ja litt bilder hadde vært kjempeflott.Ka dimensjon er røret som du setter filtere på?? Siter Vw Golf 2 GT 1.8 8v Vw Golf 4 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Pipercross har vel ikke konfilter, men erstatter hele underdelen av luftboksen med et stort filter. Du bør nok heller ta en titt på sidene til Stroeve Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 er ingen vits med kon-filter på golf uansett.. ikke så lenge motoren skal suge luft.. masse dårlige erfaringer ute å går på dette evnet! beste er rett og slett innsatsfilter med borrabox (borra box kun pga lyd, ikke noe anna) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGt8v Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 er ingen vits med kon-filter på golf uansett.. ikke så lenge motoren skal suge luft.. masse dårlige erfaringer ute å går på dette evnet! beste er rett og slett innsatsfilter med borrabox (borra box kun pga lyd, ikke noe anna) Har du bilde av en borrabox?? Siter Vw Golf 2 GT 1.8 8v Vw Golf 4 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 borrabox = borret boks.. gikk litt fort i svinga! er bare den originale boksen med noen småstore hull på siden mot skjermen.. ikke værre enn det! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zumman Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Pipercross har vel ikke konfilter, men erstatter hele underdelen av luftboksen med et stort filter. Du bør nok heller ta en titt på sidene til Stroeve stemmer ;) http://www.pipercross.net/inductionkit_kit.asp?application=300&manufacturer=47&model=114 der er det bilde av det og.. Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGt8v Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Det er sånt filter som er på stroeve sin side eg har tenkt å lage til.Er jo bare ein plate med et bøyd røyr under.Men probleme er jo å finne ut kor stort røyret skal vera?? Siter Vw Golf 2 GT 1.8 8v Vw Golf 4 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Det kommeg jo an på hvilken innerdiameter det er på filteret du har tenkt å bruke. 75-76 mm er vel greit tipper jeg, dvs 3 tommer Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Skjønner ikke vitsen med å montere konfilter på disse motorene. Er vel mer arbeid enn det smaker? Mye lettere å borre hull i boksen samt innsatsfilter.. FK/ca 400kr.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg