ePiFaNT Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Jeg håper dere vet hvor heldige dere er? ;):D På den andre siden er jeg vel ikke helt uheldig selv heller... Her for litt siden fikk jeg spørsmål om hva baffel step var og måtte tegne og forklare... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 det blir vansklig for meg å kombiner, går med formye tid til bilen gitt, åse er det ikke så veldig mange damer som syns at 240 er så veldig kult. :thumb men trenger tips til forsterker. helst ikke så veldig dyr. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Per-Henrik: du har PM :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Per-Henrik: du har PM :) :thumb takker Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg