Zeerocool Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Jeg tenkte på å ta litt service på corren, oljeskift, regreim osv... så tenkte jeg muligens på å skifte drivstoffilter, siden dette vel også er en ting som bør byttes ved jevne mellomrom (?), men hvor sitter dette filteret? Og er det mye stress og arbeid å få byttet? Egil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 sitter ved siden av bensin pumpen ved venstre bak hjul... Tror ikke skal vere noe stress og bytte... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 ligger på høyre side under bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Sorry skrev feil høyre bak hjul!!! TAkk Olw! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeerocool Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Sorry skrev feil høyre bak hjul!!!TAkk Olw! :D Hehe ok ;) Prøvde å se under på begge sider, men så ingenting jeg :watchout Får vel jekke opp og se grundigere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg