InFlames Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Skal lakke bakfangern min nå... har matta den ned en del etter som jeg har hørt at gammel lakk er den beste grunningen eller noe slikt... Så lurer jeg på hvor mye skal jeg matte den ned ca? Er ikke jeg som skal lakke den men en som kan :) Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 Lakk henger dårlig på helt plane underlag. Det er derfor en må matte ned når en skal lakkere. Bare slip til den gamle lakken er helt matt. Unngå å slipe igjennom den gamle lakken. Bruk for all del slipepapir med fin korning. 360 eller noe slikt. Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 våtslip hele greia ned til den blir matt som sagt, men brukt våtslipepapir med "finhetsgrad" på 1000-1200 papir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 poenger er som sagt bare og slipe den matt, slik at den blanke delen av lakken blir borte.. jo finere papir du bruker, jo bedre ressultat blir d m lakkeringen... bruker du grovt papir, så bil du få striper i lakken liksom... Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Stemmer nok det. Pussa ned hele Kadetten med 150 papir før lakkering. Det ble fint det......bare det er mørkt nok og en ikke står for nær! :op Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Mai 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 har pussa ned med 800 papir å vann til det ble tydlig matt. fikk det anbefalt av han som skal lakkere det Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 gjør ikkenoe om du pusser med grovt papir, bare du pusserover m fint etterpå;) hehe Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg