Gå til innhold

lakkere jpmk18

Ranger emnet

Prebendju

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser ut som de felga der kunne trenge en skikkelig resturering ja..

var jeg deg ville jeg fått dem i helt "orginal" stand,evt helpolert hele felgen,men det vil jo selvsagt medføre en hel del vedlikeholk,så er nok ikke den gunstigste muligheten vis du skal ha de på "bruksbilen".. men å lakke felgen i en helt annen farge hører ingen steder hjemme mener no jeg.. og anngående dekk dimensjon på felgen så blir 225/35 absolut bra,selvsagt forbeholdt at høyden på bilen samsvarer.....

har selv et sett med 8,5 jp liggende,i helt orginal stand såklart.. bilde:

felg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som de felga der kunne trenge en skikkelig resturering ja..

var jeg deg ville jeg fått dem i helt "orginal" stand,evt helpolert hele felgen,men det vil jo selvsagt medføre en hel del vedlikeholk,så er nok ikke den gunstigste muligheten vis du skal ha de på "bruksbilen".. men å lakke felgen i en helt annen farge hører ingen steder hjemme mener no jeg.. og anngående dekk dimensjon på felgen så blir 225/35 absolut bra,selvsagt forbeholdt at høyden på bilen samsvarer.....

har selv et sett med 8,5 jp liggende,i helt orginal stand såklart.. bilde:

felg.jpg

åh!! det er drømmen se... skal bli prosjekt av 240in.. forhåpentligvis ny motor diffabakasel osv. tenkte jeg skulle lakkere felgene "seriøst" gjor i sølv.. skulle hatt de helpolerte ja.. det er deilig. går nok for 35 profil. . :hug:

2,3l med 16V og dobble gassere, retro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maskerings tape holder ikke hvis du skal bynne og sand/glassblåse. jeg ville pusset ned alle riper og små hakk, så ville jeg fådd de sand/glassblåst. det har jo helt klart vært best og sende hele felgene inn til cromming. går jo selsagt ann og maskere crommkanten og så pusse ned sentret og lakke det. Er flere måter og gjøre dette på.! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du bor i ørje, som i og for seg ikke er langt ifra rakkestad, så sladd en tur innom Dekkmestern i rakkestad. Han har veldig gode priser på dekk. Alt fra "mygel" dekk til skikkelige merker.. Rundt 1000kr sålan for de billigste i 225/45-17.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, glemte en ting.. Angående pulverlakkering så tror jeg det er verdt å prøve. Jeg ringte til et firma i sarp som drev med det, en gang jeg skulle ha lakka ei mopedramme. På den delen var det billigere med pulverlakkering enn vanlig lakkering...

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider