Prebendju Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 8,5 jp har ET0 vil jeg trenge spacere da? Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 vil jeg trenge spacere da? er vel heller andre veien,du må nok kappe kanten bak hvis du senker bilen slik det skal være ;) må gi dekktips før traktorgutta kommer,225/35 er strøkent på de felgene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 ser ut som de felga der kunne trenge en skikkelig resturering ja.. var jeg deg ville jeg fått dem i helt "orginal" stand,evt helpolert hele felgen,men det vil jo selvsagt medføre en hel del vedlikeholk,så er nok ikke den gunstigste muligheten vis du skal ha de på "bruksbilen".. men å lakke felgen i en helt annen farge hører ingen steder hjemme mener no jeg.. og anngående dekk dimensjon på felgen så blir 225/35 absolut bra,selvsagt forbeholdt at høyden på bilen samsvarer..... har selv et sett med 8,5 jp liggende,i helt orginal stand såklart.. bilde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 ser ut som de felga der kunne trenge en skikkelig resturering ja..var jeg deg ville jeg fått dem i helt "orginal" stand,evt helpolert hele felgen,men det vil jo selvsagt medføre en hel del vedlikeholk,så er nok ikke den gunstigste muligheten vis du skal ha de på "bruksbilen".. men å lakke felgen i en helt annen farge hører ingen steder hjemme mener no jeg.. og anngående dekk dimensjon på felgen så blir 225/35 absolut bra,selvsagt forbeholdt at høyden på bilen samsvarer..... har selv et sett med 8,5 jp liggende,i helt orginal stand såklart.. bilde: åh!! det er drømmen se... skal bli prosjekt av 240in.. forhåpentligvis ny motor diffabakasel osv. tenkte jeg skulle lakkere felgene "seriøst" gjor i sølv.. skulle hatt de helpolerte ja.. det er deilig. går nok for 35 profil. . :hug: Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 volvo-r-sport vokn opp du må slette meldinger i innboksen din!!!!!!!!!!!!!! Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 noen som vet om steder man får billige 225/35/17 dekk? helst med webaddresse Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850-t6r Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 maskerings tape holder ikke hvis du skal bynne og sand/glassblåse. jeg ville pusset ned alle riper og små hakk, så ville jeg fådd de sand/glassblåst. det har jo helt klart vært best og sende hele felgene inn til cromming. går jo selsagt ann og maskere crommkanten og så pusse ned sentret og lakke det. Er flere måter og gjøre dette på.! :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850-t6r Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 du kan jo se på: http://www.dekkonline.com/start.html der har di billige dekk! . :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 takk for tipse! Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Siden du bor i ørje, som i og for seg ikke er langt ifra rakkestad, så sladd en tur innom Dekkmestern i rakkestad. Han har veldig gode priser på dekk. Alt fra "mygel" dekk til skikkelige merker.. Rundt 1000kr sålan for de billigste i 225/45-17. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Forresten, glemte en ting.. Angående pulverlakkering så tror jeg det er verdt å prøve. Jeg ringte til et firma i sarp som drev med det, en gang jeg skulle ha lakka ei mopedramme. På den delen var det billigere med pulverlakkering enn vanlig lakkering... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 skal se om jeg tar en tur innom rakkestad ja. men for og få pulverlakkering blank må de ikke brennese i høy temperatur??? er det bra for felgen? Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Felgene tåler i hvertfall det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 ikke sandblås alufelg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 ikke sandblås alufelg... blir det ikke bra? skal jeg pusse de med sandpapir da el? :yak: Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg