Gå til innhold

Guide fra A til F/FK/FT

Ranger emnet


lars_b

Anbefalte innlegg

  • Svar 502
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ang. formotstandene.. Dem som du har bilde av i guiden. Er det noe du har smekka sammen selv, eller er det noe du har pella av en bil? Mulig det står et annet sted her inne, men det tar jo 3kvart evighet å finne fram.

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe kaldstart dyse på F motor du;P Kan tenke meg det er til EGR ventilen eller noe i den duren.. Kanskje en eller annen temp føler evt.

 

Jo de har såvisst kaldstartdyse. Hvorfor skulle ellers mine andre 240'er med LH 2.4 ha det da? På 240 F-nettet får man en ledig kontakt når man setter det over på Fk/Ft motor. Dette fordi Fk/Ft IKKE har kaldstartdyse.

Jeg har fjerna EGR systemet selv på denne motoren, så kabelen er nok ikke til det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår