lars_b Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 når du har klipt vekk skjøten sitter du igjen med 5 ledninger, alle er Grønne\hvite. De skjøter du og setter inn i motstanden, de oransje kablene rører du ikke. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 sorry.. dumme meg.. fant det ut nå :P lese litt nøyaktig så.. Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 er det samme måten når en bygger om til Et? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Hmm...det med fordelaren var eg ikkje med på.Kafor må fordeleren flyttast fram? Kan den ikkje berre stå der den står orginalt då? Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Hmm...det med fordelaren var eg ikkje med på.Kafor må fordeleren flyttast fram? Kan den ikkje berre stå der den står orginalt då? fordeler på 740 og 940 er i toppen og der er turpedoveggen utformet etter fordeleren.. men på 240 er det ikke utformet for at fordeler skal være montert i toppen! der er det mening at den skal stå i blokken;) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 fordeler på 740 og 940 er i toppen og der er turpedoveggen utformet etter fordeleren.. men på 240 er det ikke utformet for blokk montert fordeler! der er det mening at den skal stå i blokken;) aha...då forstår eg! Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 noen som veit om det er samme prosedyre når en bygger om til ET???? eller er det noe anna???? er desperat no:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Har endå eit problem eg. Det stod jo: OBS; ikke plugg ut kablene til dysene uten å merke de, De er ikke merket orginalt. Men når eg fekk motoren min så var dei ikkje merka, og dei var tatt ut. Hmm, har eg eit problem då? Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Har endå eit problem eg. Det stod jo: OBS; ikke plugg ut kablene til dysene uten å merke de, De er ikke merket orginalt. Men når eg fekk motoren min så var dei ikkje merka, og dei var tatt ut. Hmm, har eg eit problem då? Nei tror ikke det, prøv deg fram :P Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Nei tror ikke det, prøv deg fram :P Nei, det var vist ei form for merking på dei. Såg det no. 1var det 1strips på 1 var det 2 strips på osv. Nå er det berre og finna ut kor den med 1 strips ska stå. Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Nr. 1 er garantert foran på motoren, når det gjelder dyseledningene så er 2 av ledningene korte (syl 2 og 3) og 2 er lange (syl 1 og 4) så det er ikke allverden å finne det ut heller Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Nr. 1 er garantert foran på motoren, når det gjelder dyseledningene så er 2 av ledningene korte (syl 2 og 3) og 2 er lange (syl 1 og 4) så det er ikke allverden å finne det ut heller starta vell ikkje om en kobler dysene feil? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Jo da, men det blir ikke helt 100%, Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Jo da, men det blir ikke helt 100%, okay:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kohler Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 ikke rart oljen blir varm når du har montert sandwichen feil vei....( den som filteret står på). få tak i dynamofeste fra 740 og monter på venstre side av motorern.... så snur du sandwichen utover der dynamoen står originalt. å vips på 1 2 3 så vil du få oljekjøling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.