AudioX Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 hallai polo folk!:) skal begynne på turbo prosjekt i polo'en min, men lurer på hvilken manifoil jeg ksal bruke!? e det mulig å bruke manifoil fra caddy 1,9TDi? pluss turbo? eller fra en golf! dette e et prosjekt jeg har planlagt i lang tid no, og no realiserer det seg, e kun med manifoilen, så derfor ser eg at alle off topic komentarer blir holdt unna! håper noen kan gi meg svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 ikke det at jeg kan hjelpe deg, men jeg tror det er smart å fortelle om åssen motor,modell osv. det er! :thumb Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Om jeg har forstått det rett så er det snakk om en 6n.. De selger manifoiler til disse her 379 euro.. Stiv pris.. Har en mistanke om at manifoilen og eksosdelen på caddy 1.9 tdi er støpt sammen(ingen flens).. Kanskje noen kan bekrefte/avkrefte dette.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 ikke det at jeg kan hjelpe deg, men jeg tror det er smart å fortelle om åssen motor,modell osv. det er! :thumb ja selvfølgelig ja..hehe...glemte det...med den som g-yog sendte stemmer...e en 6n '96 mod og 75 hk.... men e går det ikke an å bruke både turbo pg manifoil fra caddy?? selv om det er støpt sammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Hørtes jo artig ut dette her da,mye har du tenkt å bruke. Åssen effekt siffre satser du på :pimp Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 ja selvfølgelig ja..hehe...glemte det...med den som g-yog sendte stemmer...e en 6n '96 mod og 75 hk.... men e går det ikke an å bruke både turbo pg manifoil fra caddy?? selv om det er støpt sammen? Passer ikke i det hele tatt. 1,9L er en helt annen og fysisk mye større motor. Den bygger på samme blokk som Golf GTI osv.... Uansett er det å bruke turbo fra dieselmotor på bensin motor ganske dumt hvis du vil ha holdbarhet. Bensinmotoren har mye mer eksosvarme, noe dieselturboer ikke er bygd for. Kan muligens skaffe deg Equal-length manifold for t25/GT25 Har en kompis som har satt T25 på sin 1,3L G40. Den har nå 190 hk på en ellers helt standard, men sliten motor som har gått 240000 harde km. Har du AAE eller AEE? AAE sprutet er ikke særlig velegnet til turbo. Hvordan hadde du tenkt å senke kompresjonen? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 turbo prosjektet blir vraket...økonomien tok slutt så bilen selges med tungt hjerte til en som kan ta vare på den:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg