liaklev1 Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 Hei! Kjøpte meg en 1985 5 GT Turbo for noen uker siden. Dette er da en prosjektbil så er litt jobb for å få den ferdig, men ikke umulig. Skal få sveiset den rusten som er også ny lakk og skru sammen alt igjen. Når bilen er ferdig skal jeg kjøre den til K-tec for overhaling av motoren. Men så var det dekk. Har vært å sett på flere sider, men finner ikke noen som har orginal dim 195/55 R13. Noen som vet hvor man kan få kjøpt nye? Eller større dekk og felg som passer? Robert Siter 1985 Renault 5 GT Turbo 2008 Derbi DRD Limited Edition "944 av 999" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zundapp Skrevet November 6, 2009 Rapporter Share Skrevet November 6, 2009 Hei Jeg har nettopp kjøpt meg r5 gte hva skal til for å få godkjent med volvo turbo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peterbil Skrevet April 7, 2011 Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 Hei hei jeg fikk en r5 tl 1988 og er i strøken form på det ytre, men kan si at bremser og eksos ikke duger på den... en lykt ble knust på verkstedet og framskjermen er knekt. noen som har deler liggende å slenge? Peter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg