Gå til innhold

Jeg får ikke lenger svart (|Adeel)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei

jeg får ikke lenger svart med kontoen min |Adeel

Hva skjer a?

Har skjønt at forumklokka ble justert eller no, og at noen av innleggene mine ble post 190 år frem i tid, men hvorfor får jeg ikke svart?

Rart. "Beklager. Du kan ikke poste mer enn et inlegg i løpet av 30 sekunder" eller no får jeg beskjed som.

|Adeel aka Brukernavnet (høhøhøhø kreativt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg disablet det helt, går det ikke nå vet jeg ærlig talt ikke..

Jeg skjønner faktisk like lite som deg... Husker at jeg var "aktiv" da alle datoene og tiden gikk til helvete, altså slik jeg har skjønt det når forumklokka ble stilt på nytt eller no, og var midt i en tråd. Klikka på "Nye inlegg" og fikk opp en 8-9 tråder med fullstendig koko datoer som 16/01/2190 (!!) og sånt på alle de få trådene, på de siste inlegga liksom...

Etter det funker ikke det å legge inn nytt svar, men kan redigere gammelt, betjene kontrollpanel, sende PM osv som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min teori, tror den stemmer: Datoene har "klikket" i forbindelse med endring av klokken, og du er registrert med en post kl 16:34:00 den 16/10-2190. Derfor venter forumet på at klokken skal bli 16:34:30 den 16/10-2190, 30 sekunder etter når den tror du postet, før du får poste igjen.

Hvis det no blir mulig å dobbeltposte, regner med at det er det den funksjonen skal hindre, så bør disse postene det gjelder quotes og slettes..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min teori, tror den stemmer: Datoene har "klikket" i forbindelse med endring av klokken, og du er registrert med en post kl 16:34:00 den 16/10-2190. Derfor venter forumet på at klokken skal bli 16:34:30 den 16/10-2190, 30 sekunder etter når den tror du postet, før du får poste igjen.

Hvis det no blir mulig å dobbeltposte, regner med at det er det den funksjonen skal hindre, så bør disse postene det gjelder quotes og slettes..

Med andre ord: Livstids ban? :D

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kane, noe sånt :D

Dr_S: Vil påstå at det eg sier er bra rett. I en tråd på Volvo 200-forumet svarte Texascom ganske tidlig, men likevel vises hans svar sist, da det er registrert at det ble skrevet i 2019. Var jo noen som mailet de som driver serveren, og ba de stille klokken, og då kom det mange rare datoer. Er også rimelig sikker på at forumets lever etter sin egen klokke, og ikkje etter vår.. Før gikk jo forumklokken rundt 30 min for fort, og det var ikkje problemer då..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider