frank1982 Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 hei er det noen som gidder å hjelpe meg litt med Haltech e6x? Har noen spørsmål som jeg hadde vært veldig glad for å få svar på. 1.Skjønner ikke helt hvordan jeg skal koble opp tomgangsventilen til ledningsnettet. Jeg bruker en ventil med to ledninger. Dermed trodde jeg at jeg skulle bruke PWM og koble ledning grå/rød som er 12v tenning og pwm out 1 på den andre. Stemmer dette? Jeg har også valgt BAC valve på pwm output options. 2. jeg bruker 670cc dyser. Lurer derfor på om disse er for store å bruke på en 1,9L motor. Selv når jeg kjører med åpningstider under 1ms så får den for mye.har jo hørt om folk som har brukt 1600cc på 2,0L Siter I`d rather push an Audi then drive a BMW 94 S4 STV 88 bx turbo diesel 88 bx GTI 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Er ikke sikker på dette med tomgangsventilen. men 670cc dyser er rimlig store Og for at dysene skal åpne stenge riktig, så er du på grensen med 1ms åpnings tid. eg kjører aldri under 1.1ms. er ingen problem å kjøre med 1000cc+ dyser hvis sprutet har Sequential styring av dysene. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg