Gå til innhold

Canal Motor = Canal Tull?

Ranger emnet

CumsteR

Anbefalte innlegg

Har nå for moro skyld sjekket hvor mye det er av forskjellige ting i løpet av en av de rundene som vises om og om igjen i flere mnd....

1. Musikk reklame : 4 ganger

2. Diverse reklame: 8 ganger

3. Bil : 5 ganger

4. Useriøst drit : 1 gang

Skjønner ikke vitsen med navnet Canal motor...

02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges

89 Kadett E

85 Mercedes 190E - Selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De har nok fått virkeligheten midt i trynet. Det koster penger å drive noe sånt. Mye penger. Da er det lett å glemme utgangspunktet, og følge inntektsgivende tiltak i stedet.

Men de prøver sikkert så godt de kan. Håper de lykkes bedre etter hvert.

Volvo 444ES -53, MB C180-00

MB SLK200K-09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en av dere setter dere ned og tenker over hvor masse penger og energi som må legges inn for at dette skal gå rundt, så kanskje dere kommer frem til en annen konklusjon.

Jeg sier ikke at jeg er kjempe enig i alle de tinga CM gjør, men det er ikke opp til meg å avgjøre.

For det første regner jeg med at dere skjønner at dette er en kanal som ikke drives på samme budsjett som NRK eller TV2.

For det andre er dette en kanal som ikke grabber til seg lisenspenger hvert år slik at de kan kjøpe det de ønsker.

For det tredje så er det ingen av dere som betaler for å ha denne kanalen tilgjengelig.

Det skal sies at dersom ikke dette konseptet hadde blitt startet hadde dere fortsatt sittet hjemme og klagd over at ingen kunne gjøre noe slikt som CM faktisk gjør!

Faen meg ta dere sammen, og være takknemlig for at noen faktisk GIDDER til tross for all klaging og syting!

Jeg kan selv stille spørsmålstegn ved enkelte ting fra CM, men det er da ikke vanskelig å skjønne at man er avhengig av penger for å drive med slikt. Ikke alle har like lett for å plukke dem på trær!!!

Dette er en kanal som faktisk går ut og gir dere GRATIS det 90% av oss har venta på i årevis!

Faen meg ta dere sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det kunne vært litt mer motorrelatert ja, og ikke bare reklame for (dårlige) cd-er og klesplagg...

Spørsmål til deg, synes du reklamene fra Pampers, Kiwi, Brelett, Rimi, Cubus, Nordea og alle de andre er så jævla mye mer interessante?

Tv3 koster faktisk penger for forbrukerne, og vi må likevel leve med reklamepause hvert kvarter.

NRK krever lisens penger av oss hvert år, og vi må likevel leve med snikreklame.

TV2 tar betalt, og sender reklame i bøtter og spann.

Likevel presterer dere å klage over at en kanal som dere får GRATIS faktisk har reklamesendinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål til deg, synes du reklamene fra Pampers, Kiwi, Brelett, Rimi, Cubus, Nordea og alle de andre er så jævla mye mer interessante?

Tv3 koster faktisk penger for forbrukerne, og vi må likevel leve med reklamepause hvert kvarter.

NRK krever lisens penger av oss hvert år, og vi må likevel leve med snikreklame.

TV2 tar betalt, og sender reklame i bøtter og spann.

Likevel presterer dere å klage over at en kanal som dere får GRATIS faktisk har reklamesendinger?

men herregud da, 2/3 av sendingen er jo country :P

-sierra 5,0 "lat"

-Patrol 3,3td " brukshore"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hummm....

om dere trenger produkt nr til en universal fjernkontroll..

ta og ring meg så skal jeg vippe frem biltema katalogen å hjelpe dere...

om dere ikke skjønner at en reklamefinasiert tv kanal sender reklame for å hente inntekter,,,,

så er det kanskje bedre om dere ser på noe annet..

vi gjør ikke noe annet en det beste vi kan, og jobber konstant med og tilby mere innhold.. vi sender nå RETRO som er et tilbakeblikk ca 10 år i norsk motorsport.. sendes tirsdager kl 22.15 reprise samme tid onsdag,torsdag og søndag.. når tirsdagen kommer så kommer det et nytt retro program..

her er tlf nr mitt om dere lurer på noe eller trenger katalog hjelp

40202020

Einar Roland

Canal Motor Norge AS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey. Hør her, det er bare en mulighet til dere som syter å klager, slå av!

eller bytt kanal mens reklamen går og titt tilbake på CM. Og når ting kommer om og om igjen så er det din egen feil, bruk din mobitelefon og send inn SMS PÅ HVA DU VIL SE! Med mindre du er utleid av Aetat og ikke har råd.

Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters.

Privat : 96 Volvo 850 T5

Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver.

Garasjen: 91 Volvo 245 230FT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal si meg både enig, og uenig. Enig i at det blir tildels mye reklame, MEN, jeg

er fullstendig klar over at budsjettet til disse gutta er minimalt, i forhold til hva det

kreves for å drive en tv-kanal, så derfor gjør jeg som Viking så fint sier, bytter

kanal når reklamen går, og switcher tilbake litt senere, for å se om det er noe

interessant å se på, uten og irritere meg noe videre over det.

Så at du klager på reklamen, er bare tull fra din side. Prøv selv, og se hva

du ender opp med, hvis du mener du kan gjøre det bedre.

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å klag, og finn fram fjernkontrollen. Har bare en ting å si til CM: Stå på! Men ro ned han fra Setesdalen. :D

Denne sendingen som skal gå på tirsdager, er det fremdeles inni den lille chatboksen, er blir vi velsignet med en fullskjermsending?

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider