Gå til innhold

Canal Motor = Canal Tull?

Ranger emnet

CumsteR

Anbefalte innlegg

fullskjerm.. Trisdag kl 22.15 repriser Onsdag,Torsdag og Søndag

nytt Retro program hver trisdag.

Mvh.

Einar Roland

Canal Motor Norge

Fantastisk! :D

Er det første fullskjermsendingen på en stund eller har jeg gått glipp av mye under zappingen?

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fullskjerm.. Trisdag kl 22.15 repriser Onsdag,Torsdag og Søndag

nytt Retro program hver trisdag.

Mvh.

Einar Roland

Canal Motor Norge

Ikke ta dette ille opp, men er dette alt?? Før var det jo biler på skjermen 90% av tiden... Nå er det reklame 90% av tiden. Det er dette folk reagerer på... Dere hadde jo en veldig bra video-jukeboks... :pray Savner den... Men stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at man gidder å sette i stand CM.

Har noen meninger som kansje CM kan tenke på:

- Han som synger :"Eg e kåt, æ e galen, eg er fra serersdalen" synes jeg får mye reklame fra dere. Han må betale godt. Men jeg er dritt lei den reklamen.

- Dere kunne ha sendt noen bilfilmer i stedet for alle disse klippene. Noen lange bilfilmer hadde gjort seg.

- Har intrykk av at den sms chatten ikke funker, og at den avstemingen står uforandret.

- Ellers vil jeg bare ønske dere lykke til videre.

MVH

Marius

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns fortsatt at folk hakker for mye på Canal Motor, skal personlig ned og se retroprogrammet etterpå =) Har egentlig merket at jukeboksen ikkje er som før, har noe skjedd eller? Pleier alltid å zappe innom CM når eg ser TV, greit med litt bil på TV..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke Canal motor jeg :wonder

Er dette no digital greier?

Har jo 26 TV kanaler på kabel men IKKE CM :hvaskjera

Tror ikke de er på kabel. Har selv en ganske basic pakke fra Canal Digital og har Canal Motor på nr. 98.

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hummm....

om dere trenger produkt nr til en universal fjernkontroll..

ta og ring meg så skal jeg vippe frem biltema katalogen å hjelpe dere...

om dere ikke skjønner at en reklamefinasiert tv kanal sender reklame for å hente inntekter,,,,

så er det kanskje bedre om dere ser på noe annet..

vi gjør ikke noe annet en det beste vi kan, og jobber konstant med og tilby mere innhold.. vi sender nå RETRO som er et tilbakeblikk ca 10 år i norsk motorsport.. sendes tirsdager kl 22.15 reprise samme tid onsdag,torsdag og søndag.. når tirsdagen kommer så kommer det et nytt retro program..

her er tlf nr mitt om dere lurer på noe eller trenger katalog hjelp

40202020

Einar Roland

Canal Motor Norge AS

Jeg har markedsføringsutdanning, så jeg er fullt klar over at dere trenger reklame for å få budsjettet til å gå i hop. Mitt innlegg var kun ment som et uttrykk for mine synspunkter rundt noe jeg mener er manglende variasjon i programinnholdet fra Canal Motors side.

På den andre siden må man samtidig huske på at man kan sende så mye reklame at man kan levere ut gratis hoodies til alle som vil ha, men det hjelper svært lite dersom all reklamen samtidig medfører at det omtrent ikke sendes noe interessant (motorsport/bilrelatert) overhodet!

Det er riktignok en stund siden jeg tittet innom sist, og mitt tidligere innlegg er basert på inntrykket jeg fikk da. Dersom det har tatt seg opp siden den gang er det helt klart positivt! :)

Jeg vil forøvrig påpeke at jeg synes det er et fantastisk bra initiativ, og dere som står bak det fortjener mye ros! Ønsker dere all hell og lykke fremover! :)

Mvh Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vet jo hvordan det gikk med Metropol. Er ikke så greit å drive liten kanal, og at de sender mye reklame betyr jo bare at de tjener bra med penger.

Hva som skal prioriteres avgjøres av hvor mye penger de kan tape før de må begynne å tjene dem. Ergo er å tjene penger 1. pri dersom de ikke har hauger av kapital. Og da er det bare å kjøre på med reklame først, for så å gradvis forbedre produktet.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang jeg så på det var det reklame for den derre kåte setesdalfyren (igjen).Da slo jeg av og har ikke sett på det siden.

Først ang setesdalsfyren.. om du bruker cella litt.....

tror du det hadde ligger reklame om dette var et produkt som solgte dårlig?

prøv litt 1 + 1 +1 før du hiver ut noe..

dere må huske at det dere "ser" på skjermen er en meget liten del av alt som skal til for å drive en tv kanal...

eller synes du vi burde ta vekk reklame som selger godt pga det er mange som ikke linker den?(smaken er som baken den er delt..)

Du(inkludert dere andre) som klager på reklame:

i disse gamle gode dagene av Canal Motor ble det en periode brukt ca 1,2 mill i regninger og 960 kr i inntekter...

Du trenger ikke være professor for å skjønne at det ikke er bra butikk..

Begynner å bli lei av og si det, men vi er en GRATIS og REKLAMEKLAMEFINANSIERT tv kanal.

Til alle som ønsker å bidra:

tips potensielle annonsører om våre lave reklame priser ( fra 4000 )

Dere som sitter på filmer dere er villige til å dele med oss, vær snill og send dem inn til oss.

Kan love at jeg jobber ikke 7 (8) dager i uken med mål om å gjøre kanalen mest mulig dårlig!

MYE gøy er på trappene...

mvh

Einar Roland

Canal Motor Norge

http://www.canalmotor.no

tlf 40202020

Lenke til kommentar
Del på andre sider