Gå til innhold

Canal Motor = Canal Tull?

Ranger emnet

CumsteR

Anbefalte innlegg

Og hva får deg til å tro at han selger dårlig da? Mulig du ikke er klar over det, men danseband selger faktisk like bra eller bedre her i landet enn "pop musikk", det er derfor albumlistene kan være katastrofalt forskjellig fra singellistene...........Men hva referer du til når du sier ting som selger bra? Neonlys og konfilter? Eller kanskje Aftermath vil reklamere for Eminem der inne?

Også er det vel egentlig revnende likegyldig hva det reklameres for uansett så lenge de betaler, er det ikke det?

Dette er mye av grunnen til krangling på forumet. Folk som ikke forstår det som blir postet. I post 29 i denne tråden skriver Rolon "tror du det hadde ligger reklame om dette var et produkt som solgte dårlig?"

På tross av litt rar formulering tolket jeg dette dithen at dette produktet selger bra, og at det derfor reklameres mye for det. Og at man kanskje ikke reklamerer mye for et produkt som selger dårlig.

Og jeg påpekte da at man fint kan reklamere mye for produkter som selger dårlig.

Så i bunn og grunn er vi enige. Man kan reklamere for alt så lenge man har penger.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva med å sende et lite tips til bilimportører og bilrekvisitaforhandlere?

hjemme har jeg canal digital, og etter et kanalsøk i slutten av januar har jeg fått svart skjerm med liten rød "forbudt" firkant i hjørnet...jeg får ikke fram igjen CM, ha prønd å søke kanaler et par ganger til, og den er og forblir utilgjengelig...

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå for moro skyld sjekket hvor mye det er av forskjellige ting i løpet av en av de rundene som vises om og om igjen i flere mnd....

1. Musikk reklame : 4 ganger

2. Diverse reklame: 8 ganger

3. Bil : 5 ganger

4. Useriøst drit : 1 gang

Skjønner ikke vitsen med navnet Canal motor...

Prøv å finn en annen kanal på canal digital uten reklame.

Det skal nok bli vanskelig det.Ta for eksempel MTV(music television),der er det mye reklame,forskjelige program og lite mussik og alikevell klager du ikke på MTV.Hvorfor klager du da på canal motor istedenfor pågrunn av nett det samme?

"Isn't America great?" "In the sense of big, yes"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å sende et lite tips til bilimportører og bilrekvisitaforhandlere?

hjemme har jeg canal digital, og etter et kanalsøk i slutten av januar har jeg fått svart skjerm med liten rød "forbudt" firkant i hjørnet...jeg får ikke fram igjen CM, ha prønd å søke kanaler et par ganger til, og den er og forblir utilgjengelig...

Dette har skjedd av seg selv litt etter juleaften.

"Isn't America great?" "In the sense of big, yes"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4. Useriøst drit : 1 gang

Skjønner ikke vitsen med navnet Canal motor...

Kanskje noen andre liker denne "useriøse dritt'n".

Syntes faktisk det er flott at folk ihvertfall prøver, og man kan ikke forvente seg at det blir verdens beste bil kanal på sekundet! Tar tid og bygge opp en tv kanal, ikke bare budsjettet, men hva folk faktisk vil se.

Kanskje 10 har lyst å se på snøscootere, mens 10 andre vil se bil :)

La gutta prøve seg ut :) så blir det sikkert mye bedre etterhvert!

Mvh Mats

Lenke til kommentar
Del på andre sider