Jan E-28 Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Skal lakkere i div hulrom på karosseriet. Hvor får jeg tak i utstyr for å gjøre dette? De vanlige forlengerkablene for rustbeskyttelses påføring har så store dyser at de ikke kan brukes til lakk. Siter 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Ingen? Driver alle her å bare sprayer på antirust, og håper på det beste? Siter 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Hvis det er et hulrom så det innebærer at du ikke ser hva du gjør uansett, stiller jeg meg tvilende til at du får noe bedre resultat med vanlig lakk enn med antirust-produkter. Dessuten blir det vel litt vanskelig å matte ned slik at lakken sitter... Og for alt du vet kan det være litt rust inni der, og da hjelper det ikke stort med lakk. IMHO er det beste du kan gjøre å få bilen ordentlig tørr og sprute mengder av antirustmiddel inn i hulrommene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Hvis det er et hulrom så det innebærer at du ikke ser hva du gjør uansett, stiller jeg meg tvilende til at du får noe bedre resultat med vanlig lakk enn med antirust-produkter. Dessuten blir det vel litt vanskelig å matte ned slik at lakken sitter... Og for alt du vet kan det være litt rust inni der, og da hjelper det ikke stort med lakk. IMHO er det beste du kan gjøre å få bilen ordentlig tørr og sprute mengder av antirustmiddel inn i hulrommene. I mitt tilfelle så vet jeg at det er bart metall der, og all rust er borte. Og man har da det rette utstyret til å se inni der (les boroskop) :) Så jeg lurte ikke på om det var lurt eller ikke, men hvordan jeg gjør det. (Edit: ikke ment som krass komentar.) At det blir bedre å lakke en bare å ha på voks/antirust er det ikke tvil om. Den kommer på etterpå. Kan nesten se ut som at jeg må lage noe lurt ut av tuppen på en sprøyteflaske/lakkboks for å få det til. Siter 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 lag deg en ny dyse til en slik understells-sprøyte, er bare en bit messing med hull i som skal til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg