Gå til innhold

WSR Arrangerer årets første Lånke Træff 22.April

Ranger emnet

geirhaak

Anbefalte innlegg

• Svar 316
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk, så mye lettere å se igjennom med galleri.

Inget Problem! :)

Thjoms:

Får jeg legge ut bildene du tok på galleriet mitt også?

[o]'90 Opel Omega 2.0i

[o]'90 Opel Omega 3000 24v

[o]'96 Opel Vectra 1.7TD

[x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs)

[x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken bil var din sasser?

Var ikke der med min jeg.. :( Satt på Corran til oWo! Ascona'n mink står på bukker i garasjen (Holder på å pusse opp) Men den blir ikke så veldi ulik den blå metallic ascona'en med Sport-leppe.. :)

[o]'90 Opel Omega 2.0i

[o]'96 Opel Vectra 1.7TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki :) når blir din ferdi da?

Hehe.. har ikke lagt noen plan for når den skal bli ferdi, men forhåpentligvis ferdig med lakkering og motorbytte iløpet av sommeren.. Er på utkikk etter 2.2i eller 2.4i motor å sette i.. Stereo får komme etterhvert!:)

[o]'90 Opel Omega 2.0i

[o]'96 Opel Vectra 1.7TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC00993.jpg

Dette var treffets høydepunkt uten tvil, han der skal ha for satsingen.

Noen som vet om det var gjort noe motormessig på den?

Entertainingpoints: 12 av 10 mulige, uten tvil.

3-4 punkteringer hadde han vel.

Lånte bilde fra oWo, håper ikke det gjør noe

hehe, denne bilen er helt original faktisk! Bortsett fra sveisa bakende da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

Treffet var ganske ok. Men jeg regner med at det kom flere folk enn dere regnet med.. Derfor alt rotet. Det var litt for lite vakter i forhold til publikum.

Men da blir det ennå bedre neste treff dere arrangerer.. Den "lille" burnouten til den gammle E36`n skulle ikke funnet sted.. Men det er ikke klubbens feil.

Stå på folkens.. Møt opp neste helg..

2001 VW Passat V6 TDI 4-Motion

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Nestformann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

Treffet var ganske ok. Men jeg regner med at det kom flere folk enn dere regnet med.. Derfor alt rotet. Det var litt for lite vakter i forhold til publikum.

Men da blir det ennå bedre neste treff dere arrangerer.. Den "lille" burnouten til den gammle E36`n skulle ikke funnet sted.. Men det er ikke klubbens feil.

Stå på folkens.. Møt opp neste helg..

hadd der såkalte MEDLÆMMAN som e m i klubben stilt opp så hadd vel ting gått kjappar...vi e over 50 stk mn d e som regel bare 15 stk som gjør nån ting...å da tar d litt længer tid m div.å d e bare å beklag for men d bli sjærpings på d no!!!!!!vi møtes t hælga:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i mine øyne så var det veldig dårlig arrangert med førermøter. rulla ut fra teknisk klokka 1 over ellve, og rakk da ikke det møtet som var klokka 11, og måtte vente til rund kvart over 1 ! ble derfor lite kjøring ! fikk ikke en gang spøle !! :hvaskjera

men fra spøk til alvor, hysterisk morro så lenge det varte !! ;)

-sierra 5,0 "lat"

-Patrol 3,3td " brukshore"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadd der såkalte MEDLÆMMAN som e m i klubben stilt opp så hadd vel ting gått kjappar...vi e over 50 stk mn d e som regel bare 15 stk som gjør nån ting...å da tar d litt længer tid m div.å d e bare å beklag for men d bli sjærpings på d no!!!!!!vi møtes t hælga:)

kommune arbeid? 1 arbeider og 15 ser på? ;)

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider