Gå til innhold

WSR Arrangerer årets første Lånke Træff 22.April

Ranger emnet


geirhaak

Anbefalte innlegg

Okai, takker for info.

Tror nåkk det blir noen kjøpere på banen, for bilmiljøet i Trøndelag er meget voksende, og da tror jeg at noen ser på den som en investering. Kan også bli bedre om noen private går inn for å kjøpe banen, enn at det drives på frivillig basis og naf har "glemt den" som du sier.

Trenger bare å få kostet på noen kroner på Asfalt, tribuner og litt parkering så blir da banen meget bra den!

Men for at vi i bilklubbene skal kunne få frem et økende bilmiljø så må vi få til noen store/bra organiserte treff der i år og håpe på bra besøks tall, for da tror/håper jeg Invistorer står i kø.

Blir meget trist om banen blir borte da.. da er nærmeste bane for oss i Midt-norge nede på Elverum. eller så må vi oppover til ARC. Men jeg tipper dette skal gå bra jeg.

 

Det håper vi og. Det hadde vært best om de som driver det nå hadde fått kapital til å kjøpe og ruste opp banen, for de gjør en kjempejobb nå!:) Det som er synd med banen er at den er bygd oppå en gammel søppeldynge, og derfor glir den ut litt hvert år. Ikke mye, men nok til å lage hull og dumper i asfalten. Derfor bør det legges ned mye tid og penger i akkurat banen, så den blir så jevn og bra som mulig. Skal det være noe behov for dugnadsarbeid og lignende regner jeg med at flere klubber stiller opp i lag med oss om det...

 

Med Nord-Møre sine treff og vårt (håper det blir bra) kan det forhåpentligvis komme noen investorer. Kanskje vi burde sette oss ned å diskutere dette? kanskje invitere noen fra Naf eller andre som har kapital og er interessert i banen. For det er lite tvil om at det koker når Nord-Møre har sine stortreff...:)

 

Mvh

 

Anders - WSR

Fotograf / journalist

Anders Vinje Frilans

Tlf: 97426153

Mail: post@avfoto.no

Web: http://www.avfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 316
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er jo ikke interessen det står på. De har jo fullbooket nesten hver helg hele sesongen. NAF snakker om å selge ja, men de har jo nesten ingenting med driften å gjøre nå heller. De har jo "glemt" at lånke finnes. Vi har selv snakket med de som driver Lånke, og de sa at ettersom de var usikker på fremtiden ville de ikke ta imot noen penger nå. Vi i WSR brenner veldig mye for lånke og vi vil støtte opp om dem så godt vi kan, men når funksjonærene ikke vil ta imot pengene for øyeblikket er det lite vi kan gjøre. Derfor blir de pengene vi har tenkt å donere satt inn på en midlertidig konto som er øremerket Lånkesenteret til de vet fremtiden til banen.

 

Mvh

Anders - WSR

 

Med dem så mener du hvem egentlig? De vi snakker med har en annen historie og har ansvaret for banen.. Du kan møte opp på årsmøtet på Lånke så får du de opplysningene og planene for fremtiden. Regner med dere også meldte dere inn i NAF motorsport?

 

Poenget er hvor viktig det er for alle å støtte opp om Lånkesenteret. At alle setter penger inn på en "egen" konto gjør fint lite. Bedre for dere å annonsere om hvor mye dere gir tilbake til Lånkesenteret så kanskje flere velger å komme for å støtte opp om treffet. Jeg vet at det skal arrangeres treff i Sølves ånd som alt går uavkortet tilbake til Lånkesenteret for å øke standaren.

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med dem så mener du hvem egentlig? De vi snakker med har en annen historie og har ansvaret for banen.. Du kan møte opp på årsmøtet på Lånke så får du de opplysningene og planene for fremtiden. Regner med dere også meldte dere inn i NAF motorsport?

 

Poenget er hvor viktig det er for alle å støtte opp om Lånkesenteret. At alle setter penger inn på en "egen" konto gjør fint lite. Bedre for dere å annonsere om hvor mye dere gir tilbake til Lånkesenteret så kanskje flere velger å komme for å støtte opp om treffet. Jeg vet at det skal arrangeres treff i Sølves ånd som alt går uavkortet tilbake til Lånkesenteret for å øke standaren.

 

Mvh

anders har litt feil opplysninga sjer æ,vi veit itj kor my kr som ska gis t lånke enda.mn d ska vi finnut av.angående træffe som ska arrangeres ætter sølve så vill æ oppforder all som har annledning t å møt opp!!!sølve,borte men ikke glæmt....hvil ifred...

MVH

Bjørn Arild WSR....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager misforståelse!

 

Jeg har misforstått informasjonen jeg har fått. Det innlegget som jeg skrev sist er det bare å se bort i fra. Dette stemmer ikke med det som virkelig er sant. Mitt usagn står verken Westside-Racing eller Lånkesenteret bak.

 

Anders

Fotograf / journalist

Anders Vinje Frilans

Tlf: 97426153

Mail: post@avfoto.no

Web: http://www.avfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hva med kolonne fra Trondheim? Kjøre fra IKEA om morgenen? Møtes der og cruise ivei. Hadde vært litt gøy :)

 

Foreløbig interesserte:

 

- n0stra (03 honda civic type-r - club-honda)

- ibanez (87 volvo 240 2,3 GL) og co

- arvid (89 honda crx 1,6i 16v - club-honda)

- ultiima (Honda civic HB B16A2 - club-honda)

- jonarv (91 volkswagen passat vr6)

- jan magne (00 honda s2000 - club-honda)

- DCA (00 Lexus is 200 sport)

- Thyfire (87 VW Scirocco GTX 1,8) og andre "tøser" ;)

- Jørgen (98 Nissan Skyline GTR33)

- BushwalkA (85 ford sierra 2,0lat)

- Jon Arve (Honda Accord Type-R - club-honda)

 

Jeg kan være koordinator jeg om noen trenger å føle at de har kontakt med noen ;) Bare send meg msg eller no sånt. Ikea parkeringsplassen er iallefall gull. Ligger mellom omkjøringsveien og veien inn til sentrum trondheim og gigantisk. Forslag med å møte opp der ca 09-09.30 eller no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... håper ikke kolonnen får plassproblemer på den parkeringsplassen derbabyhmm?

 

Om kolonnen får plassproblemer skal jeg bli REDD! :p

Jeg er iallfall med på kolonne! Må få med flere volvo folk da,

vil ikke være eneste blant masse club-honda folk ;)

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WestSide-Racing Arrangerer Lånketreff 22.April

Åpent: 10.00 -> 16.00

 

Agenda:

10.00 -> 12.00: Frikjøring

12.00 -> 12.30: Oppvisning

12.30 -> 13.00: Tid-Taking (5 Runder pr.bil)

13.00 -> 15.00: Frikjøring

15.00 -> ? : Breisladd

? -> 16.00 : Børning i hjørnet! :spin :spin

15.30 -> 16.00 : Prisutdeling

16.00 -> : Avsluttning

 

Priser:

Gjest: 100,-

Kjøring: 100,-

Medlem: 50,-

Medlem Kjøring: 100,- (Ink. Inngang)

 

Så for ikke medlem koster det 200,- for inngang og kjøring

:disco

 

heei!

noen som hvet om nermeste street meet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår