Gå til innhold

WSR Arrangerer årets første Lånke Træff 22.April

Ranger emnet


geirhaak

Anbefalte innlegg

  • Svar 316
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan er denne lånke banen å kjøre på? Jeg hadde tenkt å ta meg en tur hvis det var en skikkelig bane :). Kan noen forklare meg raskeste vei fra Ålesund også? Her på vestlandet må man jo ta 5 ferger for å handle på butikken......

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er denne lånke banen å kjøre på? Jeg hadde tenkt å ta meg en tur hvis det var en skikkelig bane :). Kan noen forklare meg raskeste vei fra Ålesund også? Her på vestlandet må man jo ta 5 ferger for å handle på butikken......

 

 

Du har PM.

Men jeg fra ålesund tror jeg at Åndalsnes - Dombås - Oppdal er kjappest. I allefall er d Fergefritt.

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har PM.

Men jeg fra ålesund tror jeg at Åndalsnes - Dombås - Oppdal er kjappest. I allefall er d Fergefritt.

 

holder en knapp på denne jeg og! + at fra dombås til oppdal kan man kjøre villmann! kan teste toppfart VELDIG ofte! :)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holder en knapp på denne jeg og! + at fra dombås til oppdal kan man kjøre villmann! kan teste toppfart VELDIG ofte! :)

 

Høres trygt ut kan man si... :hammer

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En viktig ting som man bør få avklart folkens:

 

Skal kolonna kjøre nyveien eller gammelveien? Kjører vi nyveien vil vi jo være kolonne i ca.1km siden første bomstasjonen kommer til å dele oss opp. Går jo greit for oss som har autopass, men jeg tipper maks halvparten av oss har det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår