Gå til innhold

Russetreffet på lillehammer !!

Ranger emnet

Lethal

Anbefalte innlegg

Nå er Russetreffet på lillehammer over ! Det var sinnsykt morro!

Var det mange her som var der ?? lyst til å høre noen meninger og trenger bilder hvis det er noen som har tatt noen !!

Russ 2003 !!!

Vet det er litt off topic men tenkte at det sikkert er en del russ her på forumet oxo....

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Kjørte forbi på fredag'n. Laaaaaaaaaaaaaaaaaange kø'er og masse fulle russ var en gjenganger. En del tekniske kontroller av russebiler var det oxo.

var du på rånetreffet ?? åssen bil kjørte du a ? kanskje jeg så deg.. var litt nede i lillehammer..

Mange gromme biler nede der hvertfall !

- 1984 Volvo 240

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lethal

var du på rånetreffet ?? åssen bil kjørte du a ? kanskje jeg så deg.. var litt nede i lillehammer..

Mange gromme biler nede der hvertfall !

Nei, jeg var bare i området ( et par mil unna ) så jeg tenkte jeg fikk ta turen opp og se om det var no liv der. Hvis du er veldig interesert så kjørte jeg en Opel Vectra 2.0i med masse rust i kanala og dørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

hva gjorde dere med scooter egentlig? stakkars fyr.. var de så dårlige?? hehe :D

Heheh.. ja !

Neida.. var vel bare det at alle var så innmari gira etter Steve O ! De synes jo bare det var morro med ølbokser.....og stein.......og kinaputter :P heheheh... men men,, synes de kunne ha sagt ifra før de kom på senen så hadde de kanskje drite i det...

Scooter er ei pingle :P

- 1984 Volvo 240

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... Var på vei til ålesund på fredagen da jeg plutselig så tidvis kraftige røykskyer på veien.. Litt lengre fremme tok jeg igjen en transporter av typen russebil. Tror ikke den kom seg så langt da det rant olje ut over støtfangeren bak..:D :D :D :D :D

Blåst motor kanskje.......

chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fyrsten

Høres jo egentlig ut som gatebiltreffa det der, masse fulle folk som gjør faenskap...

Faktisk mye likt ja :D Får meg til å glede meg til sommeren

:D :D

- 1984 Volvo 240

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe var på landstrerffet jeg.. !!! Jackass var utrolig GRÅDIG!!!! tok jo helt av da han stiftet pikken fast i magen!!! LOL

også fikk jeg og en kammerat closeup-bilde av rompa til marion ravn ;) hehe *glise* :D

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider