Baron Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Har noen noen forslag til Hvor jeg kan kjøpe tøffe front lamper(facelift) OG BAKLAMPER TIL EN A4 SEDAN Trenger ikke være nytt.. helst røkfarget baklamper evt røde med hvitt i midten...ikke lexus look. Styling front lamper. og hvis noen vet om en original s4 fanger til a4 så er det også av interesse. og senkesett faktisk...1,6 sedan. desverre ikke quattro. Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 send pm helst... Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 har nå kjøpt facelift lamper forran og bak.....mangler en frontfanger som ligner på en bildel og ikke vingen til et fly...cleen front fanger altså. kom igjen a gutter og jenter...noen har eller vet om noe fanger....come on!!! Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mehdi Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 ja.. hjelp han:D jeg vil også se:D Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 ikke akkurat hva du spør etter, men her er en bra side, med kjapp leveranse og god service! http://www.quality-autoimport.no Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 var mye overdrevet styling på de sidene synes jeg...har fått tak i orginal s4 grill. så nå mangler jeg bare frontfanger.....er også intressert i en strøken orfinal fanger også.... Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SKuS Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 var mye overdrevet styling på de sidene synes jeg...har fått tak i orginal s4 grill. så nå mangler jeg bare frontfanger.....er også intressert i en strøken orfinal fanger også.... det hadde faktisk vert fint og vite hvor det er mulig og få tak i s4 frontfanger. har lenge vert intrisert i og skaffe en slik siden den ikke er så oppbrukt som rs4 fangeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Har noen noen forslag til Hvor jeg kan kjøpe tøffe front lamper(facelift) OG BAKLAMPER TIL EN A4 SEDAN Trenger ikke være nytt.. helst røkfarget baklamper evt røde med hvitt i midten...ikke lexus look. Styling front lamper. og hvis noen vet om en original s4 fanger til a4 så er det også av interesse. og senkesett faktisk...1,6 sedan. desverre ikke quattro. Har komplett senkesett jeg 60/40, helt nytt. Kun tatt ut og sett på. Komplett med fjører og dempere. Skulle egentlig bruke det på min A4 sedan men ble ikke noe av. Kan dette falle i inntresse? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg