Ruffneck Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Heisann, et tyske firma har laget et nytt bodykit til 323'en. Firmaet heter Hetric-Motorsport. Alle deler er lagt av Glasfibre eller Carbon-Glasfibre. Det er det som de har laget: - Panser med / uten GT-R gitter - Bagasjeromdør med baklys blender og/eller stor spoiler bak - Skjerm foran 5 cm bred - Sidedeler er 6 cm bred og på baksiden med/uten luftsjakt I sommer er også dørene planlagt. Skjerm foran blir byttes helt ut mot original skjermen, alle andre deler bli limes og kanskje litt sparkle. Jeg spurte om bilder og priser, skal venter nå på svar. P.S.: Jeg håper dokker skjønner meg. Er ikkje helt sikker om jeg har riktig oversatt. Teknisk norsk er litt vanskelig ;) Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zharkey Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 kult. har du noen bilder eller? Siter Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeCon Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 fresh;) gleder meg til pic's:D Siter [o] Mazda 323 GT-R 1993 [x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt) [x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Forskjerm med 5cm bredding? Eller missforsto jeg? Trenger forskjermer, og har i utgangspunktet tenkt å designe bredding selv og lage de sammen med en genial kollega. Men ferdige i bra kvalitet kan jo gå ann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruffneck Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 @zharkey & EyeCon: Har spurt om noen bilder, men folket er ikke så fort :) @boXer: Helt riktig. Forskjermen er 5cm bred og baksiden 6 cm Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg