Nika Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 MOTORCRUISE!!! Noen her som skal bli med på dette.. Jeg var der i fjor, va utrolig kjekt... Partey og bil på ett og samme sted!! :partyon http://www.fjordline.com/article.php?id=1310 Kjekkast når de e mest mulig folk me.. Men eg har og ein liten undertanke med detta helpme Me e 9 stk så ska reisa så ikkje e 20, å då trenge me to verger :scared Å vergen må vera 30. Hadde ikkje spørt viss me ikkje trengte detta sårt :( De e berre ein tittel, trenge kje akkurat passa på nåken. Verdt forsøke å spør jaffal, send meg ein pm i tilfelle noen føle for å hjelpa oss i nød!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Sponse tur og m** i England ska æ vurdér d.... Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcatus Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Geniale konseptet! håper du finner deg en verge... kunne gjerne ha vært "ansvarlig" verge jeg.. tjehehe... men jeg er ikke mer enn 21, så det hjelper ikke stort... noen som aner hva dette koster? Siter -clio 1,4 R(øøøø)N Franskmenn ER litt rar... "Bagasjerom? Neiii.. har ikke det jeg, legg det i bagasjesetet du..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 DER vil eg!!! få med oss masse folk og feste og se på biler i noen dager? greit! eller ka sier du jenki? OT: :rockets stilige smylien... m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcatus Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 DER vil eg!!! få med oss masse folk og feste og se på biler i noen dager? greit!eller ka sier du jenki? klart det.. vi to drar iallefall! men altså: ikke det at det virket som at noen her bryr seg.. (av en eller annen grunn :wonder ) men prisen som ikke står på nettsiden er 690, inkludert gavekort på 300 kr i tax free. prisen gjelder både 2,3 og 4 sengs lugar. -bare sånn hvis noen lurte på det. Siter -clio 1,4 R(øøøø)N Franskmenn ER litt rar... "Bagasjerom? Neiii.. har ikke det jeg, legg det i bagasjesetet du..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 eg lurte! :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg