Helten Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Hei holder på å montere en pioneer avic x1r i min bmw e36. lurte på om noen hadde gjort dette før og kansje montert på ledningen som skal kobles til bak i instrumentene for å hente signal fra speedometeret for at navigasjonen skal bli mer nøyaktig.. prøvde ut i fra et koplings skjema å finne ut hvilke ledning det kunne være. en rød og grønn ledning???? men håpet noen her kansje hadde noe erfaring med dette eller hadde mulighet til å finne det ut? så eg hadde vært 100% sikker før eg begynte å kople.. Går ut i fra at hvis den ledningen som skal koples til parkerings brems bryteren, koples rett til jord i stedet så kan man se dvd mens man kjører også?? Får håpe noen har prøvd på dette før meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monte Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 http://www.tachosignale.de/ Prøv denne.. fant min i multipluggen på den gammle spilleren (Audi) Trenger egentlig ikke å kople den heller.. er jo bare i tuneller osv man trenger den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg