Gå til innhold

BMW 325I Cab.

Ranger emnet

Racing gutten

Anbefalte innlegg

Fikk låne 325 caben til stefaren til dama i helga, er en 95 modell med 220 hester. Har aldri likt BMW i det hele tatt, men etter å ha kjørt den i helga har jeg fått et helt nytt inntrykk av BMW. Hadde 220 km/t med den på E6, kunne dratt den til mye mere, den bare dro og dro. Så skal ikke se bort ifra at jeg kjøper meg BMW istede for cosworth til sommeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Racing gutten

Fikk låne 325 caben til stefaren til dama i helga, er en 95 modell med 220 hester. Har aldri likt BMW i det hele tatt, men etter å ha kjørt den i helga har jeg fått et helt nytt inntrykk av BMW. Hadde 220 km/t med den på E6, kunne dratt den til mye mere, den bare dro og dro. Så skal ikke se bort ifra at jeg kjøper meg BMW istede for cosworth til sommeren...

220 Hester? Hva var gjort med denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hat både BMW og Cosworth.

BMW 318I 1992 mod

Ford Sierra Cosworth 1988 2wd

Kan si med en gang at BMW har veldig mye "bedre" bil

Bråker ikke så mye virker mer sammensat.

Men skulle jeg hat BMW eller Cossi hadde det blitt Cossi.

Mye mer morro med Turbo og BMW har ikke så mye motor.

Men 220 hk er vel litt mye i en 325I

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300kg mer ? Cab'n veier 100kg mer..300kg..er du klar over hvor mye det er? Da veier den brått like mye som en 7serie :)

325 er en MYE bedre bil en Cøssie.. Det er bare en Ford som går fort.. Den ser jo ut som et helvette.. dårlig interiør..ingen harmoni og max rånestempling..

325 går helt ok.. Men ville heller satset på 323 som kom i 96 :) Går enda bedre :) samme prestanda fra 0-100 men 323 går bedre fra 100->.. klarer sikkert 250 med den cab'n du lånte.. hadde 235 med min og 1000omdr igjen.. og BMW.. den drar ut 5giret til sperra :)

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-323

325 går helt ok.. Men ville heller satset på 323 som kom i 96 :) Går enda bedre :) samme prestanda fra 0-100 men 323 går bedre fra 100->..

Nå roter du vel litt.. i `96 ble E36 323 lansert med 170hk. 328 fikk 193hk, samme som den tidligere 325`en hadde.

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Synes jeg var mye til å være 192 orginalt og cab'en veier 300 kg mer enn ikke cab....

Spørs om ikke speedometret viser litt feil, hadde sånn uten chip i sommer men fikk aldri testet toppfarten....

30 hk uten turbo er mye.... hvis det ikke er gjort noe annet.... :rolleyes:

318 Touringen (02 mod.) til pappa har vi hatt oppe i 205 med tre i bilen, lessa helt opp med bagasje og full tank, da viste speedo 3 km/t feil i forhold til gps. Og med 50 hk mer så bør jo 220 gå fint.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-323

Roter? Skrev jo at 323 kom i 96 :)

Ja, men du skrev at 323`en går bedre enn 325`en, og hadde samme prestanda fra 0-100. + at den går bedre fra 100->..

det stemmer ikke

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider