Gå til innhold

BMW 325I Cab.

Ranger emnet

Racing gutten

Anbefalte innlegg

Originally posted by BMW-323

325 har 0-100 på 7.9.. 323 har 0-100 på 8 sek. Grunnen til at 323 går bedre er at det er en helt ny topp og at bilene er nyere.

E36 325 har 0-100 på 7.3 ifølge BMW sine oppgifter. Hvordan kan en 323 med 170hk gå bedre enn en 325 med 193hk? er det toppen som gjør det? den helt nye? :rolleyes:

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

driter egentlig i alt det tekniske dere snakker om jeg, uansett så var det fett i vært fall, Vi var fire i bilen når jeg hadde 220 km/t og da kunne jeg ha dratt den mye mere, måtte bremse ned fordi det spora så inn i helvette i veien! Eneste jeg vet om bilen er at den er chippet oxo er det nytt racing eksos anlegg på den som er til chippen! bra gikk bilen i vært fall og lav var den oxo hjula subba i hjul buen vær gang jeg ga på......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-323

325 har 0-100 på 7.9.. 323 har 0-100 på 8 sek. Grunnen til at 323 går bedre er at det er en helt ny topp og at bilene er nyere. Har tatt 2 325 til nå :) Jo nyere jo bedre.. gamle er fulle av dritt i kat og eksos osv osv.. :)

hvor stor motor er det på den ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heller MYE billigere å kjøpe en her i Norge.. Sparer ingenting på å importere nå.. Men en 325 koster god del mer enn en 320 i avgifter..Er vel rundt 40K mer avgifter på en 325.. Norge vettu.. Jo mer HK du vil ha, jo mer skatt må man paye.. 320 cab kan bli noe døll, cab'n er ganske så tung. Man får jo 328 cab nesten nede til 200k nå.. det er bil :)

Eller min da.. en perfekt norsk 97mod 323 coupe.. er tilsalgs.. mer info på http://www.omicron-it.no/bmw.htm

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss ungdommer som ikke gidd å ta opp billån, og dermed "kun" har råd til biler rett i overkant av 100 fine tusenlapper, tror jeg det kan lønne seg å importere cab... jeg sjekket litt rundt på nettet, og en kan fint få tak i en 94 mod. i fin stand ferdig import til Norge for 120-140k... Dvs at hvis en leter lenge og bra nok, kan en sikkert finne et lite kupp her og der...

Ellers må jeg si at bilen din var rå, men jeg synes den var litt overpriset... Jeg så en 2000 mod gå til samme pris... omtrent samme lange utstyrsliste... lykke til med salget iallefall... regner med den går raskt da...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider