Gå til innhold

Uproff kundebehandling


Frank_84

Anbefalte innlegg

1 klage på 1 år i drift og 312 kunder er ikke ille :D selv om den klagen der har blitt 1 fjer til 5 høns, jeg har så mye å gjøre om dagen og de dela kunden spurte etter hadde jeg ikke på lager og jeg viste at det tok litt tid før den kom inn, derfor tenkte jeg på kundens beste og ba han om å kontakte jenspeed og høre om han hadde delen eller om det var på tur inn.

 

Mvh Daglig leder i RS Motorsport AS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår