Frank_84 Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 http://www.bilforumet.no/topic/93697-til-alle-nye-cosworth-eiere/?do=findComment&comment=1004437 Siter -Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt -Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt) -Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket) -Opel Ascona B -76 (Solgt) -Opel Manta B GSi -86 (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Tror ikke det er mange som er enig med deg der..Alle jeg har hørt om som har handla der har sagt det stikk motsatte! Dessuten kommer du med veldig dårlig grunnlag for hvorfor det er så innamari dårlig! Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 tviler på att RS motorsport ikke vil ha nye kunder...PS: sms språket hører hjemme på mobiltelefonen,å ikke p¨å tastaturet... :nono: Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Regner med at det er Ronny det er snakk om her.. og han er da vel i aller høyeste grad seriøs. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Linken fungerte dårlig... Men er det RS Motorsport det er snakk om så har jeg aldri hørt annet en bra om det firmaet. Missfornøyde kunder vil det desverre alltid finnes... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 På den linken var det bare drittslenging mot RS motorsport.. tipper den er fjernet av admin eller trådstarter. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvers Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 1 klage på 1 år i drift og 312 kunder er ikke ille :D selv om den klagen der har blitt 1 fjer til 5 høns, jeg har så mye å gjøre om dagen og de dela kunden spurte etter hadde jeg ikke på lager og jeg viste at det tok litt tid før den kom inn, derfor tenkte jeg på kundens beste og ba han om å kontakte jenspeed og høre om han hadde delen eller om det var på tur inn. Mvh Daglig leder i RS Motorsport AS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Hehe.. vi stoler på deg vi vettu. Keep up the good work. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg