boXer Skrevet Mai 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2002 Var en tur på Gatebil 2002 treff på Vålerbanen idag. Møtte Marius og HFracing der oppe, og vi møtte på flere andre 'bilforum folk'. Dagen startet litt dårlig, dårlig vær og litt slapp banekjøring. Men når de værre bilene kom seg utpå og vi fikk sjekka ut noen skikkelige biler, og litt skikkelig kjøring ble dagen fort mye bedre :) Selv om jeg trur marius var litt kald i kortbuksa si :D Kan jo nevne at noe av det som gjorde dagen god var; -Ruud Racing sin Cossie som gikk jævli bra. -Tommy sin rosa Ådi A4 1.8t, som gikk skremmende bra, bilen hoppa fram som en kanin på 'speed' når han gira etter depo-svingen :) Hadde han kjørt den hjem hadde det vært enda mer imponerende. -Granadan med 305cui (5.2l) Twin turbo "Fuel/Water/Nitro Injection", som fra nå av skal være kjent som Ford "McDonald Douglas" Granada :D -Også har vi jo den svarte Goffen fra Sverige da. Som foresten var en tur i sankassa og knakk den fine karbon frontspoileren sin. En god dag, i dårlig vær... Noe jeg har glemt? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2002 Legg ut linker til bildene og filmene deres i denne tråden er dere snille! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mai 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2002 du glemte jo den fete MK1 caprien med 350 hester turbo da.. sleeper.. og han karn i M5 vare som hadde stålkontroll på breisladdene sine i regnværet... og endel annet kult, men men.. kan ikke ramse opp alt da.. Siden jeg kjører golf var jeg spesiellt imponert over den race rigga MK1 golfen som gikk så sykt bra.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Mai 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2002 Været på lørdag gjorde at det ikke ble helt gode kjøre forhold men for tilskuerne tror jeg det var morsomt likevel. Det ble mye breisladder og endel utforkjøringer bla. dahlback (skulle tro han hadde erfaring nok til å holde seg på asfalten). Litt burn-outs fra noen cossy`r og en helt sinnsyk granada (tror det var 1000hk i den). Fikk filma litt, skal se om jeg får slengt ut den på nettet... Vil si det var et vellykka treff selv med litt regn og kulde, vi har jo biler vi kan varme oss i hvis det skulle bli for ille... Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Mai 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2002 Må si at det var bilen til Ruud som imponerte meg mest.. Jeg har ikke sett så kjapp cossie før! Ikke har jeg sett en med så god kontroll over de heller! Dahlback sin bil, kan knapt kalles gatebil lengre synes jeg! Rakett på fire hjul, som kjøres til og fra på henger, tenker jeg passer bedre! :) Den mest plagsomme bilen(!) synes jeg var en sølvfarga BMW (hamann merket) med kompressor.. Den suste så jævlig av eksosen,at jeg ble nesten hørselskadd!! Hørtes ut som et fly den.. Men den gikk godt da.. Men hvem var det som kjørte den cossien som hadde "it`s fun" dekaler?? Den dro kun på bakhjula, så det er ikke samme bilen! Tragisk at noen bare MÅ kopiere andres design og ideer.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Mai 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2002 Den ruud cossy`n låste forhjulene sine over halve strekningen da han skulle bremse seg inn før S-kurven husker jeg... Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Mai 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2002 Var den MK1 golfen du snakker om registrert for gate? Noen som har bilder? Sååå lyst på MK1 igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mai 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2002 mener bestemt at den var regga for gate. Svart, med mørke compomotive felger, bur. råflink fører, og nok pulver til og skremme mye dyre nye biler) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2002 Glemte den Trans-Am'n som trilla gjennom deposvingen og ga på så bakdekke krølla seg(seriøst). Når han snudde inni depoet så hoppa bilen sidlengs pga de breie bakdekka ellerno :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mai 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2002 vi kan jo ikke nevne alle de råe bilene der oppefra. det blir en liste det da.. uansett, jeg har sett bedre gatebiltreff, og jeg tror det blir bedre på rudskogen jeg... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2002 Originally posted by hfracing vi kan jo ikke nevne alle de råe bilene der oppefra. det blir en liste det da.. uansett, jeg har sett bedre gatebiltreff, og jeg tror det blir bedre på rudskogen jeg... Nei, kom heller med BILDER!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mai 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2002 Men hvem var det som kjørte den cossien som hadde "it`s fun" dekaler?? Den dro kun på bakhjula, så det er ikke samme bilen! Tragisk at noen bare MÅ kopiere andres design og ideer.. [/b] Det sto Morefun på sideruta ... , men jeg er enig den var altfor lik Qvarnis gamle 4*4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mai 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2002 For bilder fra helgas treff + sist helgs vag-treff http://home.no.net/solvvs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 Helvete da...Er bare motor og dekk der jo...JEG VIL HA BIL !!!!!!! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 Ja det er vel ikke så vanlig med så mye motor i honda miljø ? Men jeg skal husek på det til neste gang for det stemmer det at det ble mye motor og hjul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg