Ratata Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 Originally posted by gtpassat er det noen som vet hvilken motor og hvor mange hester den svarte mk1 golfen hadde?? Den med bur?? Han kjørte iaf. mye og fort og jevnt Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Mai 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2002 ja den som hadde bur, den kjørte jo i fra 2 cossyer men jeg hørte ikke noe turbo lyd i fra den! Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2002 Den var ihvertfall på hugget i siste svingen før depo-sletta...Var på det røde nesten hele tiden =D Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Mai 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2002 jeg fikk et par ord med han jeg men han ville ikke ut med va som var gjort med bilen alt han sa var at den var orginal,noe som definitvit ikke var!!!men jeg personlig synes den kunne gått bedre den var da ikke så sinnsyk.den hadde mye råere køreegnskaper en motor..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mai 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2002 uten turbo, selv i en så lett bil skal det litt til føre det ser ut som den går sinnsykt da. ihvertfall når man sammeligner med alle de cossiene med sotvufte og masse trim.. Skulle også likt og visst hva som skjulte seg under panseret, da jeg driver og prøve og pusle isammen en golf som kan brukes på bane og gate selv.. ender nok opp med 2.0 16v motor jeg da, de er det relativt greit og få ut endel gamp av, uten turbo.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg