raz Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Kan noen si meg hvordan jeg går fram når jeg skal bygge en hatthylle i golfen minj (Golf GTI 16v) er det mdf plater som er best? hvordan skal jeg gå fram, med mål osv?? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 hmm.. jeg ville tatt og integrert kassen i hattehylla, fordi de 2 plastplatene som hylla henger på er verdiløse til å eventuelt holde oppe annet en hatter og sånt :) jeg tok utgangspungt i at du ville bygge kasse også!?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Det er ingen problem å lage hattehylle i mdf el spon, hadde det sånn i en golf eg hadde og det funket fint... Du bruker bare den gamle hattehylla som mal, også bruker du festene som er framme den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 ok,hr kasse til subb hvis det var det du tenkte..:) Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Bygget med 12mm MDF i min einzer cabriolet, tok ut den gamle og lot plata gå helt ut på begge sider... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 ok :driving Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Husk på at MFD vil gi etter med tiden og sige sammen. Et par lister på 2x2cm eller liknende på tvers i for- og bakkant vil kunne forhindre dette. Eller du kunne valgt kryssfiner istedet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg