KingCamel Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Dovrefjell har vært stengt siden torsdag morgen og kommer trolig ikke til å bli åpnet før seint på søndag/tidlig mandag. Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Er det noe man skal se opp for i Østerdalen så er det alle vogntogene. Spesielt de østeuropeiske. med sommer dekk. :drive2 skal ikke mye snø til før dem lager kaos Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 huff...lang tur! hva du skal der? på lille storås? Ikke vet jeg, men kanskje pga http://www.adressa.no/kultur/utguiden/article608573.ece ? Hehe. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Tvilsomt ibanez, siden det der arrangeres i Juli... Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 med så mange uhell og trailere som sperrer med gateslicks så er han vel ikke kommet lenger enn til tusenfryd el noe sånt.... ahahahhaha Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 HJEMME ! Værste dagen å kjøre på ? ja, men sannsynlig... Det ble litt over 110 mil tilsammen, noen sted kjørte jeg i 70 km/t også blåste det isbiter og snøklumper forbi meg :) Jeg blir mer glad i volvo hver dag nå, har ikke hatt et minste problem med å komme meg fram pga sveiset sperre, og tilhengeren var ikke akkurat lett når det ligger motor og girkasse bakpå :) Men iallefall, takk for alle tipsa ! Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 bra du hadde en fin tur da! men du skal være litt obs når du kjører med sveisa sperre etter veien.. jeg gjorde d på gamle 2førrn min, å da røyk sperra, bryter jo no jævli da så:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 HJEMME ! Værste dagen å kjøre på ? ja, men sannsynlig... Det ble litt over 110 mil tilsammen, noen sted kjørte jeg i 70 km/t også blåste det isbiter og snøklumper forbi meg :) Jeg blir mer glad i volvo hver dag nå, har ikke hatt et minste problem med å komme meg fram pga sveiset sperre, og tilhengeren var ikke akkurat lett når det ligger motor og girkasse bakpå :) Men iallefall, takk for alle tipsa ! åssen motor henta du a? Det var vell mye trailere rundt om babyhmm? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Cleanvw: Ja, sant det. Sperra har holdt ganske mange mil nå, så jeg håper den holder noen til iallefall :) Per-henrik: Motoren er en 2,6 liter 6 syl mb motor, planen er å turbokonvertere den også slenge den oppi 190e til en kamerat... Mye trailere og campingvogner langs veiene ja... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg