Gå til innhold

Årets langtur...

Ranger emnet

Ottesen

Anbefalte innlegg

HJEMME !

Værste dagen å kjøre på ? ja, men sannsynlig...

Det ble litt over 110 mil tilsammen, noen sted kjørte jeg i 70 km/t også blåste det isbiter og snøklumper forbi meg :)

Jeg blir mer glad i volvo hver dag nå, har ikke hatt et minste problem med å komme meg fram pga sveiset sperre, og tilhengeren var ikke akkurat lett når det ligger motor og girkasse bakpå :)

Men iallefall, takk for alle tipsa !

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJEMME !

Værste dagen å kjøre på ? ja, men sannsynlig...

Det ble litt over 110 mil tilsammen, noen sted kjørte jeg i 70 km/t også blåste det isbiter og snøklumper forbi meg :)

Jeg blir mer glad i volvo hver dag nå, har ikke hatt et minste problem med å komme meg fram pga sveiset sperre, og tilhengeren var ikke akkurat lett når det ligger motor og girkasse bakpå :)

Men iallefall, takk for alle tipsa !

åssen motor henta du a?

Det var vell mye trailere rundt om babyhmm?

Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cleanvw: Ja, sant det. Sperra har holdt ganske mange mil nå, så jeg håper den holder noen til iallefall :)

Per-henrik: Motoren er en 2,6 liter 6 syl mb motor, planen er å turbokonvertere den også slenge den oppi 190e til en kamerat...

Mye trailere og campingvogner langs veiene ja...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider