Gå til innhold

Radiator-lokk

Ranger emnet

gragaasa

Anbefalte innlegg

Synes å huske her var en tråd om lignende emne, men jeg fant den ikke.

Det jeg lurte på om er om noen vet om en radiator med "skrulokk" på toppen?

Altså fra hvilket merke, årsmodell osv, spiller keine kasserolle hvilket bilmerke det kommer fra ettersom jeg bare skal ha lokket og ikke hele radiatoren. Men jeg må vite hvor jeg kan bestille et slik lokk.

Gjerne om det finnes lokk som er krommet, og er litt pene og/eller små... At det er lite er ikke noe must, men til mindre til bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har ein slik radiator. meiner den kommer fra golf I gti. dei har vertfall det på veng. sjekk der. koster ca 1200kr

opps. leste litt feil.du skulla bare ha lokk

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør du vite hvilken bil radiatoren du skal ha lokket til har sitti i. Det er mange forskjellige sånne lokk.

Som jeg skrev så skal jeg ikke ha noen radiator av denne typen, skal kun ha lokket. Dette lokket skal ikke brukes på en slik radiator, så størrelse og form har ingenting å si, men det bør helst være estetisk pent....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skal ta det med en klype salt!

som du vet så er amerikanere redd for å bli saksøkt og man skriver

"Available to

United States only"

fordi at de ikke kan si noe om hva prisen er til utland på forhånd, så for da å ikke bli saksøkt av en nisse som må betale noen dollar for mye så skriver de sånt.

om du sender de en mail, eller ringer til de (enda bedre, da får du ihvertfall svar) så burde det ikke være noe problem.

dette vet jeg da jeg har prøvd selv

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skal ta det med en klype salt!

som du vet så er amerikanere redd for å bli saksøkt og man skriver

"Available to

United States only"

fordi at de ikke kan si noe om hva prisen er til utland på forhånd, så for da å ikke bli saksøkt av en nisse som må betale noen dollar for mye så skriver de sånt.

om du sender de en mail, eller ringer til de (enda bedre, da får du ihvertfall svar) så burde det ikke være noe problem.

dette vet jeg da jeg har prøvd selv

Ok, skal se hva jeg får til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, flott, MEN:(

Available to

United States only

kor står det???????? det står jo. ship to : worldwide

Lenke til kommentar
Del på andre sider