Gå til innhold

www.xenonkits.dk

Ranger emnet

Magnalf

Anbefalte innlegg

Hei.

Hvordan er dette billig? En annonsør på Bilforumet.net annonserer Xenonkit for 2490 NKR.

På denne danske siden selger de Xenonkits fra 1899 DKR. I flg dagens kurs på 112.1, blir 1899 DKR til 2 128,78 NKR, også kommer frakt i tillegg. Kanskje også moms. Og det er sikkert mer enn 370.22 NKR.

For all del! Bare å handle fra denne siden, men hva hvis det er noe galt, så må du sende tilbake osv? Nei jeg hadde heller kjøpt fra en forhandler i Norge!

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Xenon kit`ene som selges på banneren over her får man for 1200 kr på Ebay................... er billig elektronikk fra Kina som lages for en slikk og ingenting.

Det er vel billig?

De fungerer helt utmerket dog :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Hvordan er dette billig? En annonsør på Bilforumet.net annonserer Xenonkit for 2490 NKR.

På denne danske siden selger de Xenonkits fra 1899 DKR. I flg dagens kurs på 112.1, blir 1899 DKR til 2 128,78 NKR, også kommer frakt i tillegg. Kanskje også moms. Og det er sikkert mer enn 370.22 NKR.

For all del! Bare å handle fra denne siden, men hva hvis det er noe galt, så må du sende tilbake osv? Nei jeg hadde heller kjøpt fra en forhandler i Norge!

Sant, sant...men vi slipper den danske momsen da, så det blir vel ca 1800,- norske :rolleyes: Synes nesten transformatorene og tegningene på disse så mer "ikke-jalla" ut enn de til dybvik men det har sikkert ingenting å si da.

En av de som selger dem driver og henger på Toyota Sportscar Owners Group Norway forumene så han har sikkert et greit forhold til Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte en mail til gutta på http://www.xenonkits.dk om de hadde noe form for garanti og om settene var E-merket, fikk følgende svar:

"Hej Magne,

Vi sælger de bedste xenonkits på markedet, og derfor yder vi 3 års garanti

på ballaster.

Alle vores kit er E mærket.

mvh

Allan Andersen

xenonkits.dk"

Tenker jeg bestiller der alikevel jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider