Zeerocool Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Jeg har alltid trodd at dette var sensoren som målte oljetempen til MFA, men jeg har nå tatt den av og oljetempen på MFA funker enda, så da er det vel neppe det? Noen som kan fortelle meg hva den der egentlig gjør...? (se linker under) Bilde 1 Bilde 2 Egil chicken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 føler til olje trykk kan det se ut som eller klad starts føler som gir signaler til choke eller noe Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeerocool Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 føler til olje trykk kan det se ut som eller klad starts føler som gir signaler til choke eller noe Oljetrykk? Men hvor kan jeg lese av det da? Den der saken er festet av returoljeslangen fra ladern. Altså, står på høyresida av blokka (når man står å kikker ned i panseret) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Hvis olje trykket synker får man jo varsel lampen for olje hvis jeg ikke tar feil og lampen går på olje nivå. ser ut på føleren som den har med olje trykk og gjøre spør du meg, kan sjekke i helga om denne sitter på min noe den da sikkert gjør! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeerocool Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Hvis olje trykket synker får man jo varsel lampen for olje hvis jeg ikke tar feil og lampen går på olje nivå.ser ut på føleren som den har med olje trykk og gjøre spør du meg, kan sjekke i helga om denne sitter på min noe den da sikkert gjør! Ah!! Sånn ja, da forstår jeg :D Ja det er det helt sikkert! :) Takker babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Bare hyggelig, men skal se over på min så skal jeg legge ut hvis det er noe annet eller hvis andre er sikker på at det er noe annet så tas korekte avar imot med takk! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Det er olje trykk måler. 0-3 bar eller noe. Er mye lavere olje trykk der uttaket til den derre er enn uttaket på filteret. Så de som tar olje fra filter uttaket til g-laderen sin blåser som oftest simmeringene pga trykket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 det der er sensor for oljetrykk ja, er der man monterer greiene til oljetrykksmåler...så ja, er nok til oljetrykk ja ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 olje trykket blir også tatt ut på filteret. med den gule ledningen der... Jeg har montert olje trykks måler nede ved filteret og ved 90 grader olje temp er det 1 bar ved 1000rpm, 2 bar ved 2000rpm og videre... Synes dette er mye mye jeg! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg