Krishell Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Ja det er barnslig å farlig. FERDIG. Noen som vet om hvordan man skal få gnist fra en coil til en tennplugg? Må det en fordeler til eller hvordan kan man fikse dette? :ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Farlig og barnslig? Har ikke gjort en dritt med bilen jeg men det står da flammer ca 1 meter ut bak bilen fordet. Isåfall er det Audi fabrikken som er barnslig som har det sånn orginalt cheers Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Ja det er barnslig å farlig. FERDIG. Noen som vet om hvordan man skal få gnist fra en coil til en tennplugg? Må det en fordeler til eller hvordan kan man fikse dette? :ratatatat det er ganske harry å sette på flametrower på bilen ja! men du kan fortsatt gjøre det! bare å koble tennplugg ledningen til coilen, å sett på tennplugg!fordeleren, fordeler bare gnisten til alle pluggene! men du må også lage en mekanisme som kutter tenninga så det kommer bensin i potta! eller så kan du sette inn en bensin dyse! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=3221119658545069519&q=flamer http://video.google.com/videoplay?docid=-2050714730672310545&q=flamer Virker som om de kun kutter tenninga på et vis, mens dysene fremdeles åpner. Alt du trenger i tillegg da er coil og tennplugg til potta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 hmms, få dysene til å åpne seg hele tiden skal jeg få til. men vil en tennplugg koblet til en coil gi gnist hele tiden? prøver etterpå å sier åssen det går jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilmann Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Hvorfor gidde å bry seg om jukseløsninger?? Er vel mye greiere å bygge om til turbo med fet blandind ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 dritt lei turbo med feit blanding. feit blandig krever mye bensin hehe. mye bensin krever jobb, jobb er ikke lett å få til når man har begynt på skolen igjen. ellers er jeg fullstendig enig bilmann ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjeXen Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Las om en som hadde en ekstra coil baki, som var koblet til den coilen framme. Han hadde borret et hull i potta, satt nedi en tennplugg, og vips. Flammer :hammer Siter Mazda 323 BG 92`modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 hmms, få dysene til å åpne seg hele tiden skal jeg få til. men vil en tennplugg koblet til en coil gi gnist hele tiden? prøver etterpå å sier åssen det går jeg. ja den vil gi gnist når det står strøm på coilen! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Har du turbo bil, så kan man jo bare gi mer bensin til dysene i motor, da får du the real thing... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Takker rønningen. Espen. les tråden så ser du at bilmann har nevnt dette + at jeg har svart på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Det enkleste er jo å plukke av katalysatoren og montere en åpen dump. Da får du flammer så du klarer deg når du slipper gassen etter å ha fått opp turbotrykket. Kan med fordel kombineres med en stor intercooler. Det forutsetter selvsagt at du har turbobil.. Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Hva er katalysator? =) Åpen dump på bilene jeg har kjørt med har resultert i enormt bensinforbruk men flammer. nå er det vinterbilen som skal piffes opp til sommern. Sugemotor. derfor jeg lurer. skal ut å teste noen coiler jeg har skaffet. skal legge ut info om det fungerer da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Farlig og barnslig?Har ikke gjort en dritt med bilen jeg men det står da flammer ca 1 meter ut bak bilen fordet. Isåfall er det Audi fabrikken som er barnslig som har det sånn orginalt cheers Hvilken Audi modell leverers orginalt fra fabrikk med stikkflammer? orginal + flammer = : bullshit ;) Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Hvilken Audi modell leverers orginalt fra fabrikk med stikkflammer? orginal + flammer = : bullshit ;) Mvh S6 4,2 V8 automat + effektanleg uten katter. Etter lengere pådrag står stikkflammene ved brå slipping av gassen. Har MASSE vitner hvis du ikke tror meg :partyon Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg