realace Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 S6 4,2 V8 automat + effektanleg uten katter.Etter lengere pådrag står stikkflammene ved brå slipping av gassen. Har MASSE vitner hvis du ikke tror meg :partyon Da er jo ikke bilen orginal lengre vetø :tannløs Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Tenkte på orginal uten no jukse greier som tennplugg i potta og greier jeg Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flamer Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 enkleste er jo å legge jordinga til coiln gjennom en bryter som du har inni biln da så du kan kutte tenninga.. ;) Siter 01 Bmw 320 2,2 Mtech2 induvidual -x-Volvo 142 73 -x-Ski-Doo Formula + -x-Volvo 240 (Bilcross) Link til tråd om 142`en http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=932630#post932630 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 enkleste er jo å legge jordinga til coiln gjennom en bryter som du har inni biln da så du kan kutte tenninga.. ;) Enkleste er vel å vri tenninga av på en gang :) Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Bare lurer, vil katalysator påvirkes av et slik system? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 katalysator vil bli vrak med et slikt system, pga den vil brenne opp o.l. Men, en coil gir ikke gnist når den får strøm!!!! den gir gnist når den mister strømmen (magnetfeltet blir brutt ned, induksjon osv osv), så viss du skal ha dette, må du ha en "avbryterenhet" denne kan vel kansje vere manuell? der du bare har bryter i bilen, som du slår av å på? så får du en gnist ;) men, jeg skal iallefall ikke gjøre det på denne måten, skal ha det "naturlig" ;) litt for harry, men men. magnus Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Stemmer dette. men må finne noe som går av og på FORT. det som er problemet nå :( Enkleste er IKKE å slå tenning av å på :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 orginal bil og flammer? Fiestan til fatter`n er helt orginal og den kommer det flammer av. og det er org 150hk uten turbo ;) se her: Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Så noen før her har foreslått å montere en ekstra bensindyse og tennplugg, ikke kluss med noen bensindyse. skulle bilen din ta fyr engang sitter du litt leit i det med tanke på forsikringa.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 trodde det holdt med plugg i eksosen jeg. det er vel antennelige gasser der? kansje bare uten katalysator? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Så noen før her har foreslått å montere en ekstra bensindyse og tennplugg, ikke kluss med noen bensindyse. skulle bilen din ta fyr engang sitter du litt leit i det med tanke på forsikringa.. Det er ganske mange som har brukt benisndyser uten problem.! MÅ BARE HUSKE Å BRUKE GASSEN NÅR MAN BRUKER DET! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 trodde det holdt med plugg i eksosen jeg. det er vel antennelige gasser der? kansje bare uten katalysator? man pleier å lage så ma for tenningskutt så bensinen ikke antennes men fortsetter ut eksos anlegget! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Det er ganske mange som har brukt benisndyser uten problem.! MÅ BARE HUSKE Å BRUKE GASSEN NÅR MAN BRUKER DET! Det er sant, 99 av gangene går det kanskje bra. men om det ikke går bra får man ingenting igjen på forsikringa.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 orginal bil og flammer? Fiestan til fatter`n er helt orginal og den kommer det flammer av. og det er org 150hk uten turbo ;)se her: Med helt orginal eksos og katalysator? Tror det ikke før jeg ser det dessverre.. En varm katalysator vil brenne opp ekstra bensin før den kommer lengre.. det er en del av oppgaven til katakysatoren Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 min helt orginale bmw 320 med kattalysator kan jeg få flammer ut av potta på. samme har skjedd mine tidligere biler med katalysator. Please ikke få dette til å bli krangle tråd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.