Gå til innhold

S15 er prøvd

Gjest

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ikke vet jeg åssen andre folk er... men noe av det første jeg ser etter/undersøker når jeg skal kjøpe bil,er jo nettopp _prisen_......:rolleyes:

men men...S15 er en fet bil,så det er på tide at det kommer en til landet...

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nismo mafia, du kan ikke være stort eldre enn 13 år gammel, først kommer du med masse piss om den fantastiske gti-r`n din med twinturbo og skylinebodykit, og så vil du at vi skal tru du skal kjøpe deg en s15. hva er det neste? du snakker bare piss! du skal komme med harde bevis før noen på dette forumet kommer til tru på deg...

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TG1

ikke vet jeg åssen andre folk er... men noe av det første jeg ser etter/undersøker når jeg skal kjøpe bil,er jo nettopp _prisen_......:rolleyes:

men men...S15 er en fet bil,så det er på tide at det kommer en til landet...

Fet eller skal vi legge på mere.

Den er helt vill.

Jeg har sett litt rundt på nettet og lest litt på internet.

og jeg får greit 400 hester får rundt 60000 kroner da kansje jeg selger GTI-R`en alikevell.

Den skal jeg selge får rundt 200000.

og da setter jeg på orginal delen fordi de gir ikke bilen noe bedre pris. så kan jeg selge de utenom eller beholde de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nismo Mafia

så kan jeg selge de utenom eller beholde de.

Det kan jo hende du kan sette dem på s15'n ???? åssen turbo er det orginalt på gti-r'n din? skal du selge den?

Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik).

HOLD DERE UNNA DET STEDET!

x Bmw 318i cab 91mod

x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden)

x Saab 900i 90 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

Hvis du kjørte gjennom danmark kan du vel kanskje fortelle litt om reiseruten? Tok du fergen mellom Gedser og Lübeck eller kjørte du rundt?

Ja ditt lille Mafia troll! Hvilken rute tok du gjennom Damnark? Överladdaren og jeg vil veldig gjerne vite.

Også, kan du fortelle oss den skriftlige norskkarakteren din? Den læreren du har hatt er jeg sannelig glad for ikke fikk jobb der jeg gikk på skole.

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

Ja ditt lille Mafia troll! Hvilken rute tok du gjennom Damnark? Överladdaren og jeg vil veldig gjerne vite.

Også, kan du fortelle oss den skriftlige norskkarakteren din? Den læreren du har hatt er jeg sannelig glad for ikke fikk jobb der jeg gikk på skole.

Samme lærer som deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som husker den tråden som gikk her i høst om han kisen i Hamar-traktene (hvis jeg ikke husker feil), som skrøt så jævlig av "Altezza'n" sin? Den med klistremerkene og alt det tullet der?

Nå er vi i gang igjen...

Et tips til deg, Nismo Mafia:

Sleng ut noen bilder og info om bilen din, ruten gjennom Danmark, og et par vitne forklaringer om bilen din hvis du vil at folk skal tro på deg.

Dette er ikke ondt ment fra min side, men jeg tror nok det er eneste måten du kan rette opp inntrykket på.

Hvis du ikke gjør det, kan du like godt la være å poste mer på denne tråden, så kanskje folk lar deg være i fred og du kan fortsatt være aktiv på forumet uten å få dritt slengt etter deg hver gang du åpner kjeften.

Advarsel!! Det er nok av "Elefanter" på forumet...

2001 BMW 525iAT

x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG

x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v

x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du sagt det oppi trynet på meg hadde jeg rivd av deg hue.

hahaha.. Lystløgneren rasler med sabelen... :D

Hoho... wæææææ nå er vi redde...

MrLeone

http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler"

http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters"

http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie"

http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakset fra Autofil-forumet......skrevet av Nismo Mafia

Det er verre hvis de kommer til meg.

Jeg har jo palle vis med filmer fra meg og Fetterne min.

Og loco som Kjørte med Tommy`en i fjor.

godt det ikke var mye folk på veien da fordi når han Kjører så går det fort.

Han kjørte en Uregistrert Tommy kaira M30 over trimma

som et helvete. motoren raste etter fire dager med hard kjøring.

Den gjorde 0-100 på en to tre og et halvt secund. + noen hundre deler til. Den var bane bygget.

Han skulle stille opp på gatebil men det ble ikke noe av.

Bilen veide 1190 kilo og hadde 670 hester. etter og ha målt den.

Den hadde det verste Agregatet du kan få kjøpt fra Blitz.

Bilen ligger vel inne mellom noen vrak på Isi.

Nå kjører han en svart Supra med mørke blått neon under bilen.

Den går ikke så jeveligt.

Ikke spør hvordan han Finasierer bilene.

Høgger'n du jobber jo på Isi......fått inn mange Tommy Kaira M30 med 670 hk i det siste. Trenger ny motor i Volvo'n skjønner du flushit

F*** heller Nismo Mafia, hvor dumme tror du folk er? Du må ha seriøse personlighetsforstyrrelser. Oppsøk kyndig hjelp snarest!

.

Hadde du sagt det oppi trynet på meg hadde jeg rivd av deg hue.

EDIT: Kan godt si det til deg personlig, men du får vel ikke lov av moren din å sykle lenger enn til porten.....ta kontakt når du har stått til konfirmasjon

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miljøet i Norge er ikke større enn at man kjenner noen som kjenner noen...

En Tommy Kaira med 600++ hk ville vel en elller annen ha sett/møtt på en eller annen plass?

Merkelig at folk tør å skryte på seg så mye, og det er bare sørgelig når man skryter på vegne av "fettern" sin...

2001 BMW 525iAT

x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG

x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v

x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår