Gå til innhold

Til deg som stjal hattehylla fra golfen min....

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

Føler med deg i sorgen!

 

Skal holde øyna åpne i Tønsberg distriktet!

 

Takk takk, du er min mann i washington!!

 

Setter usedvanlig stor pris på dette.

 

Høyttalerne var runde og sorte, hattehylla er også sort.

Dette burde vel være god nok og detaljerik beskrivelse på objektene som ble tatt fra meg.

 

All info mottaes med stor takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ble frastjelt en pose med søppel en gang... Merka ikke at den var vekk før jeg fikk en tlf fra politiet som hadde stoppet en "kjenning" i stjålet bil, også lurte de på hvorfor det lå papirer baki med mitt navn på!

 

Ahh... det må være utrolig kjedelig å bli frastjelt en pose med søppel. Jeg kan bare anta at det tok deg lang tid og mye energi på å samle opp søppla. Mine dypeste kondolanser til deg.

 

Håper du får søppleposen tilbake, i samme stand den ble stjålet fra deg.

 

Asim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kontaktet SEFO? Kan jo være en innsidejobb dette her. Mange korrupte politifolk. Eller kanskje noen har sett kjerra di på nettet, og valgt seg ut den på forhånd?

 

Du er inne på noe der.

Jeg tror ikke det er politiet da. Men jeg har securitas vakthold på bilen. Kanskje det er en korrupt ansatt der.? hmm...

 

Jeg har jo også vist bilde av den ved flere passende anledninger og kan jo si at det er en teori jeg har. Huff... hva skjer med verden... planlagt tyveri av sprengte høyttalere.

 

Hvor skal dette ende sier jeg bare... hvor... Livet blir hardere dag for dag...

 

Asim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha... btw en kompis (også med golf) hadde problemer med låsene på den, så den stod åpen, en dag var det noen som hadde kommet seg inn i bilen og rappa CD-spillern (billig type) dagen etter hadde han forsynt seg med CD'er!

kompisen min tok dermed ut anlegget i bagasjen til 70000,- og la en lapp i førersetet: "hvor teit går det an å være? spillern og cd'ene du tok kostet samlet under 1000kr, men hvis du hadde fulgt kablene fra spillern hadde du funnet et anlegg til 70 laken i bagasjen! HAHAHA!"

2008 chevrolet suburban *arbeidsbil*

1992 mod Honda NSX wings-west *cruisebilen*

1995 mod BMW M3 Cab Widebody *solgt*

1994 mod BMW 320i Cab Rieger *solgt*

http://WWW.KORSBAKKENAUTO.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, dette var trist å høre sombrero

 

Vi var så på en rettsak med skolen om en kleptoman.

Av alle tingene han hadde stjælt så hadde han tatt en baklykt ifra en sykkel(ja en sånn som blinker rødt) :rolleyes:

Hva i svarte skal han med den??!?! LOL

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

av alle rare ting folk har stjælt fra meg så må føgende være de rareste:

 

-Nesten oppbrukt femti kroners sotningsfilm fra biltema.

-5 wunderbaum (de tok alle de som lukta godt).

-1pakke ventilhetter fra biltema.

-2, 10cm neonlys.

 

De litt surere tinga er:

 

-DVD spiller til bil

-Omformer fra biltema.

 

Ble frastjelt en sykkel engang, men fant ut hvem som gjorde det og ga han rundjuling!

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var synd, Asim!

Tenker du hadde brukt lang tid på å få tak i den hattehylla.. Også dumme tyv da.. Det er jo null stil når døra sto oppe. Tragi!!!

Lykke til med hattehylla..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Frekt og usedvanlig dristig tyveri detta, det må sies... Ble frastjælt 3 ødelagte bilbatteri for ei stund sia, og opptil 10kr verdi i tomflasker! Jeg som hadde gleda meg til å betale for å bli kvitt de batteria. Jeg måtte ha en skikkelig "kose-kveld" for å komme over sorgen...

 

 

 

 

 

 

 

 

:D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :P Suuuurt :) Minner meg om at noen har tatt seg bryet med å stjæle mine nye bilxtra ventilhetter til den nette pris 49.50..

 

Har forresten en annen historie:

 

En arbeidskollega av meg var på hytta og tømte septiktanken på hytta si.. Jo han fylte faenskapet i noen 20 liters malingspann av typen jotun..

Han hadde putta dette i bilen sin som var ulåst.. Samtidig som han var tilbake på hytta og låste hadde en smarting på utkikk etter billig maling raska med seg malingsspannene..

 

Hadde betalt masse for å sett han ide han skulle til å male :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender mine dypeste kondolanser, Asim!

 

Selv har jeg blitt frastjælt en sparkesykkel uten bakhjul..

Savner den virkeli =/

 

 

Takk takk Kristian, setter umåtelig pris på omtanke. Vil bare si jeg tenker også på deg, det må være usedvanlig kjedelig å bli frastjålet den sparkesykkelen. Tror på at du savner den.

 

Skal holde utkikk i oslo/omegn etter den, hvis jeg ser en person på en sparkesykkel uten bakhjul så kan jeg med stor garanti love deg at du vil bli kontaktet enten av meg eller myndighetene.

 

Asim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Frekt og usedvanlig dristig tyveri detta, det må sies... Ble frastjælt 3 ødelagte bilbatteri for ei stund sia, og opptil 10kr verdi i tomflasker! Jeg som hadde gleda meg til å betale for å bli kvitt de batteria. Jeg måtte ha en skikkelig "kose-kveld" for å komme over sorgen...

 

 

 

 

 

 

 

 

:D

 

Huff da... det er kjedelig.

Jeg har da hatt etpar kosekvelder så langt, men det hjalp ikke så mye på sorgen enda. Må prøve etpar kosekvelder til tror jeg, med noen andre jenter, se om det hjelper på da....

 

Kan tenke meg det var energikrevende å samle opp såpass med tomflasker ja... ikke minst tidkrevende.

 

Ikke mist motet enda, en vakker har du igjen tomflasker for 10,- i bilen din...

If you build it... he will come....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :P Suuuurt :) Minner meg om at noen har tatt seg bryet med å stjæle mine nye bilxtra ventilhetter til den nette pris 49.50..

 

Har forresten en annen historie:

 

En arbeidskollega av meg var på hytta og tømte septiktanken på hytta si.. Jo han fylte faenskapet i noen 20 liters malingspann av typen jotun..

Han hadde putta dette i bilen sin som var ulåst.. Samtidig som han var tilbake på hytta og låste hadde en smarting på utkikk etter billig maling raska med seg malingsspannene..

 

Hadde betalt masse for å sett han ide han skulle til å male :D

 

OMG!!! hahaha...

Det er den beste historien jeg har hørt på usedvanlig lang tid.

Den fikk faktisk tankene mine litt bort ifra tapet av hattehylla med de sprenge høyttalerne... det er jeg evig takknemmelig for :)

 

Asim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår