Gå til innhold

Til deg som stjal hattehylla fra golfen min....

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

Hei

 

Du som tok deg bryderiet med å hente ut hattehylla fra min elegante golf2 1.3 1983mod, rød/orange farge, mens den sto parkert på p-plassen på skjetten. Håper du får stor utnyttelse av de sprengte høyttalerne og diskantene som ikke virker.

 

Jeg så også at du i gjerningsøyeblikket må ha vært utsatt for usedvanlig stort tidspress, siden alle kontaktene som skal være på høyttalerne er knekt av.

 

Lykke til med salg evnt bruk av et sett med ubrukelige høyttalere.

 

Asim....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja lykke til!

Hater sånnt ass...

 

asim, se på det som en mulighet til ny investering!! - nye høytalere, ny lås og ny hatthylle!

 

Hei

 

Takk for omtanke, det varmer hjertet godt i disse tunge dager etter hendelsen.

Jeg trenger faktisk ikke ny lås, da bakluken sto åpen.

 

Det som er mest hjerteskjærende er jo å kjøre en slik flott bil uten klassiske musikalske rtymer som penetrerer hjernebarken.

 

Asim.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg på da en eller annen stjal hjulkapslene fra bilen til en venn av meg. Kapslene var av type "billige" fra Biltema, og utrolig stygge. I tillegg sto bilen opp mot en skråning, og det hadde snødd. Han som stjal kapslene har sklidd og falt bak bilen, sklidd halvveis inn under bilen, og krabba i snø langs bilen for å få med alle kapslene. Stakkars idiot. Skulle betalt mye for å få se på mens han stakk av med disse kapslene.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg på da en eller annen stjal hjulkapslene fra bilen til en venn av meg. Kapslene var av type "billige" fra Biltema, og utrolig stygge. I tillegg sto bilen opp mot en skråning, og det hadde snødd. Han som stjal kapslene har sklidd og falt bak bilen, sklidd halvveis inn under bilen, og krabba i snø langs bilen for å få med alle kapslene. Stakkars idiot. Skulle betalt mye for å få se på mens han stakk av med disse kapslene.

 

Må si at jeg føler med kameraten din, kjenner følelsene river og sliter i meg akkurat nå.

 

Dette er ting vi har jobbet hardt for å ha råd til. Jeg ga tross alt 3000,- for bilen, og kjøpte den i hovedsak pga de sprengte høyttalerne. De var liksom prikken over i`en.

 

Ja ja.. you win some, loose some....

 

Asim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, at de gidder i det hele tatt. Blei vel lei deg Asim?

 

Selvfølgelig ble jeg lei meg. Dette er genuine følelser min gode mann. Ellers hadde jeg vel ikkke tatt meg bryderiet med å logge innpå her og proklamere mine innerste følelser omkring emnet.

 

Håper de sprengte mellomtone og diskantene som ikke virker kommer til rette igjen.

 

Asim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trengte den vel da :D Tviler på at folk gidder å stjele slikt for å selge det. Men for all del. Noen er jo hinsides det jeg regner som idiot.

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke vitsen..

Hva tjener de på slikt? Hvis jeg først skulle stjålet no hadde jeg hvertfall ikke tatt en hatthylle med sprengte høytalere osv. Hvertfall ikke en pose søppel :)

Uansett kjipt å bli frastjælt noe, blitt det selv også, blei ganske varm i trøya :\

98 mod Opel Vectra 1.6l 16v

84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt)

x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern)

x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :(

x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår