Gå til innhold

Vis egne innlegg

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Trykk på brukernavnet ditt.

Dvs at jeg først må finne ett innlegg jeg har skrevet

Hvis du går inn på profilen din så kan du se på alle innleggene dine.

Ok... takk

Er ikke meningen å være vanskelig, men det første jeg gjør når jeg kommer på et forum jeg henger på er å sjekke om noen har sjedd i mine "aktive" tråder.. ville mye heller hatt dette på fremsiden enn "nye innlegg" (hvor det kommer opp en HAUG med innlegg, tipper ikke mange bruker denne her)

Bare et forslag/ønske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dvs at jeg først må finne ett innlegg jeg har skrevet

Ok... takk

Er ikke meningen å være vanskelig, men det første jeg gjør når jeg kommer på et forum jeg henger på er å sjekke om noen har sjedd i mine "aktive" tråder.. ville mye heller hatt dette på fremsiden enn "nye innlegg" (hvor det kommer opp en HAUG med innlegg, tipper ikke mange bruker denne her)

Bare et forslag/ønske

Hvis du vil følge med på en tråd du er "aktiv" i, så abbonnerer du med e-post varsling. Enkelt og greit.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du sier er at det enkleste måten å fikse mitt request på er at jeg skal motta en epost for hver tråd jeg skriver i?? hehe.. imponerende.

Så etterpå skal jeg inn i epost`en min for å sjekke tråder jeg diskuterer i? Tror nok jeg kan si at det blir en litt bakvendt måte, som nok ikke blir aktuell..

:shake

Lurer litt på hvorfor dere har tilbakemeldinger når den blir brukt slik den blir brukt..

Men husk en ting; det var et FORSLAG til utbedring... dette er faktisk noe som er veldig vanlig på de fleste forum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hva du mener nå....På alle andre forum jeg er på, er varsel pr e-post med at noen har svart i en tråd du er i, helt vanlig. Dette er dog noe du kan reservere deg imot i din profil.

Ja, jeg får e-post får hver tråd jeg skriver i.

Riktignok har jo fylla skylda, men jeg tror han mener at vi burde ha en side med nye kommentarer i våre egne innlegg. Som at hvis jeg har laget 5 topics, og går inn på "Mine Innlegg" (eksisterer ikke.. yet ;)), så ser jeg f.eks. at det er 2 nye poster i 3 av topicene. Hvis du skjønner.. :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro det er mye mer tungvint enn å få de på mail. Si hvis man har opprettet endel tråder iløpet av de årene en har vært på forumet ;)

Mhm.. Utrolig godt poeng. Mange forslag er veldig gode i teorien, men de fungerer ikke så godt i praksis. Hva med å ta seg 20 min. ekstra til å lese igjennom alle postene? Er jo kanskje det beste ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står da vel i profilen liste over hvilke av de trådene man abonnerer på som det er svart i, i rekkefølge etter hvilken som er nyest? Akkurat som "nye poster" men bare de man har skrevet i.

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er helt enig med fylla! for at jeg skal få opp en liste over alle innleggene mine.. så må jeg trykke på navnet mitt et sted jeg har posta noe! å hvis jeg ikke har skrevet noe på en stund så er jo det jævlig tungvindt å finne igjen en post av meg selv for å få opp resten.. har vel hendt jeg har skrevet et nytt inlegg bare for å få opp lista over mine inlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er helt enig med fylla! for at jeg skal få opp en liste over alle innleggene mine.. så må jeg trykke på navnet mitt et sted jeg har posta noe! å hvis jeg ikke har skrevet noe på en stund så er jo det jævlig tungvindt å finne igjen en post av meg selv for å få opp resten.. har vel hendt jeg har skrevet et nytt inlegg bare for å få opp lista over mine inlegg!

Titt øverst til venstre... Der det står kontrollpanel. Klikk på den. Da kommer trådene dine opp...

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår