Gå til innhold

Vis egne innlegg

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

jeg er helt enig med fylla! for at jeg skal få opp en liste over alle innleggene mine.. så må jeg trykke på navnet mitt et sted jeg har posta noe! å hvis jeg ikke har skrevet noe på en stund så er jo det jævlig tungvindt å finne igjen en post av meg selv for å få opp resten.. har vel hendt jeg har skrevet et nytt inlegg bare for å få opp lista over mine inlegg!

Er jo bare å søke på sitt eget navn da?

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det funker greit jeg, så lenge man husker på å abbonere på tråden. da er det to klikk som skal til:

1. Kontrollpanel

2. Vis alle dine abonnerte tråder

... kan da ikke være så vanskelig, men burde kanskje vært en histroy (ala internett uforsker) si feks at det også lages ei liste over de 10 siste besøkte trådene under "Vis alle dine abonnerte tråder"

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns løsningen som er på hardware.no er genial. Er samme prinsippet som er her, bare MYE lettere å holde oversikt i.

"Mine innlegg" på hardwareforumet er veldig enkel å bruke, ja. Noe slikt her hadde ikke vært så dumt. Å abbonere på tråder du vil følge med på er litt mer styr enn å ha en oversikt over hvilke tråder du har postet i. :)

1996 Volvo 850 T-5

1993 Volvo 240 GL

[x]1986 Volvo 745 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

En egen knapp som viste tråder jeg er aktiv i hadde vært flott. Da kommer alle trådene jeg har skrevet i nedover rangert etter når det sist var noe aktivitet i tråden.. Dette har de på bl.a avforum.no og fungerer utmerket.. Den knappen ligger under hurtiglenker på det forumet..

Pioneer 8600, Focal 165v2, Soundstream vgw 10, Alpine V12 og SoundMagus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Titt øverst til venstre... Der det står kontrollpanel. Klikk på den. Da kommer trådene dine opp...

Eller gjør som Skidracer sier. Hos meg som har engelsk, står det 'User CP'.

Da epostvarslinga gikk ned etter system-oppdateringa "gjenoppdaget" jeg denne funksjonen. Der spretter alle trådene jeg abonnerer på og/eller har skrevet i. Der har jeg også div underforumer som jeg valgte å abonnere på. Fikk du fortsatt føler for å finne dine egne innlegg får du finne deg selv. Takk for meg. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår