Gå til innhold

Fast and Furious 3 - Tokio Drift - Spyshots

Ranger emnet

Mrleone

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Legger merke til at det er japanske skilter på alle filmebilene, selv om det er Amerikanske på de andre? Handlingen foregår i Japan da, går jeg ut fra, siden blandt annet drifter-X sin bil er parkert på det ene bildet, og det ser ut som de har stilt opp på venstre siden av veien?

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den oransje of svarte er en veilside rx-7, ser "helt grei ut" forran, men bak, neitakk.. værtfall til den prise, tror jeg regna ut en gang att det kittet kosta 100 000kr eller no:S da hadde jeg kjøpt noe annet :rolleyes:

så ut til att det var noen fete biler der da:)

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mye fint, var fine de to 350Zene som sto der.

Siden det er laget fire kopier av den røde Lancer EVO'n, kan det tenkes at den kommer til å bli brukt mye i filmen?

er sikkert kopiert fra ID og tilhører sikkert en gjeng som kjører mye LANEVO :P

eller så er det hovedbilen/en av hovedbilene

men ser du på siste bildet på den siden kan det nok virke mer som om hovedbilen er den grå Veilside 350Zen og den "berømte" RB26DETT Mustangen

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne ønske de heller ga meg dem isteden, slutt og vræke!

Det er bare ett karrosri da, men den felgen er dyr :oohh

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan være småunderholdning i en kort periode, men fører med seg svært store langtidsskader. Får bruke anledningen til å rekke opp hånden å si at jeg var interessert i drifting lenge før denne filmen kom/kommer til å komme ut. Snart er vel halve kloden "driftere" i FWD strikkmotorbiler med styling og stereo inspirert av de forrige filmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider