SVK Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 noen som veit hvor det er blitt av han "DaButcher" eller?? sa han skulle bestille sperre til meg men han svarer ikke på pm.. kjørt seg ihjel på glatta eller?? Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 kansje han er borte eller noe. :rolleyes: han svarer helt sikkert på pm nå han ser den. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 På desperat leiting etter en laksetrapp kanskje?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 :op ja Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 hei, jeg har sendt deg en PM. har hatt veldig mye å gjøre på jobben, da jeg holder på å lage en elektronisk kursdokumentasjon basert på html/css/flash, samt. holder på å digitalisere aviser fra 1940-årene (the war). Jeg sendte deg PM med diverse informasjon ang. dreining, pris, montering av tonehjul, etc. ps. forventet leveransetid: 1.5-2 uker, inkl. internsending. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg