Gå til innhold

Lekasje AW71

Ranger emnet

_AndreasH_

Anbefalte innlegg

Har fått ein lekasje på girkassa. Er ein rund flekk på ca 1m i diameter under bilen. Står i ein Volvo 760 GLE 1985 mod. Meiner på at det er AW71 som står i den. Det er det punktet der peilepinnen går inn i bunnen på kassa som leker. Men er usikker på om det er sjølve koblinga(gjengane) som lek. Noen som veit korleis dette er festa? Er det nokon for for tetting på innsida av bunnen, eller er dette ein komplett stuss med gjenger som stikker ut fra bunnen?

Er litt redd når det gjelder og skru sønd kassa. Skal vertfall tappe av olja. Og skifte. Men er det mulig og skru av heile bunnen. Altso det store firkanta deksele? Og sette på ei ny pakning etterpå. Eller får eg da mykje rart dettande ut?

Ser ikkje ut som olja kjem ut der det er gjenga. Skal skru opp bolten ein dag og sjå. Men håpte noken her hadde opplevd det samma. Om det er noe dere ikkje forstår så venligst spør.

Hjelp! alacocaina

bilforumet1lekasje.jpg

bilforumet2lekasje.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok lønne seg å bytte filter ja. Er ikke godt å vite når det var byttet sist. Dersom du ikke får til bunnpanna så send meg en PM så skal jeg rive av bunnpanna av prosjektbilen min med aw71 som ikke kan brukes når V8'ern kommer nedi :chevy

83 Volvo 760 Langtidsprosjekt som skal godkjennes med chevy V8 Tråd

86 Bmw 320 E30 Bruksbilen

83 Volvo 240 Vinterbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok lønne seg å bytte filter ja. Er ikke godt å vite når det var byttet sist. Dersom du ikke får til bunnpanna så send meg en PM så skal jeg rive av bunnpanna av prosjektbilen min med aw71 som ikke kan brukes når V8'ern kommer nedi :chevy

Det skal eg gjer men får det nok tett skal du sjå. Er ikkje noko problem og få det sveisa. Men ser ut som om det er aluminium om eg ikkje tar feil.

Takker for hjelpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider