Gå til innhold

Mitt turbo Prosjekt

Ranger emnet

G60 Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 217
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eyhh, ser bra ut da! Samme fanger og sideskjørt som meg;)

Har prøvd og finne ut om var samme sideskjørt som deg, tror må låne med meg deg opp på jobben så får noen tips til tilpassing av sideskjørtene for ikke inponert over pass form... :D

Snakkes til helga...:D

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for god respons, hadde egentlig ikke planer om og style annet en høys nødvendig men kom nå over dette da...

Henter slissede BR. skiver forran og bak med Gode Br. klosser i morgen! Kommer bilder! :D

Kjekt og komme fra 100-0 noen ganger også :D hehe

89 Corrado 16vt projekt!

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, såpass? Mitt satt så å si rett på det! Veldig god passform faktisk... Det skal la seg gjøres vet du;) Er jo nesten så jeg kan gå hjemmefra og opp på jobben din! hehe

nå har ikke jeg mye erfaring med styling da så mulig det ikke er så ille, kansje er for kravstor hehe...

Er ikke lengre unna altså:D får se på den dtore motoren jeg skrur på om dagen da! :D

v16 Twin turbo 2300KW! :D

89 Corrado 16vt projekt!

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare titte på det... Jeg måtte bare slipe inn litt av kantene på endene, og en liten finpuss langs kanten så var de fine... Får bare titte på det, ordner seg nok skal du se! Hehe, såpass ja, det var jo lite kw... :D

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heyhey, ser bra ut dette :)

Er ikke så fan av rs-fangere og slikt men du har jo skumle saker bak der som ikke alle er mann nok til å se, så da har du jo god grunn til å sette på slik fanger. Er bra at du gjennomfører stylingen rundt om, hvis ikke ser det teit ut ;)

Forresten slik leppe til bakfangeren har jeg også hatt en plan om å anskaffe, kosta det mye?

Gjort noe i motoren forresten eller?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

byttet org fanger med rs fangeren side skjørt og leppen bak med mellom legg fra min side...

ikke gjort så mye, blitt en del overtid og lite tid til bil, for det meste bestilt deler...

slank radiator vifte or også kommet for fikk ikke plass til org da monterte olje kjøleren med tremostat... :D

89 Corrado 16vt projekt!

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

byttet org fanger med rs fangeren side skjørt og leppen bak med mellom legg fra min side...

ikke gjort så mye, blitt en del overtid og lite tid til bil, for det meste bestilt deler...

slank radiator vifte or også kommet for fikk ikke plass til org da monterte olje kjøleren med tremostat... :D

er det slik vifte fra ebay? har bestilt slik for lenge siden men har ikke fått den!!!! faen å!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider