Gå til innhold

Mitt turbo Prosjekt

Ranger emnet

G60 Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 217
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare lurer på en ting g60: Syntes du virkelig den fangeren der var pen?

Er ikke mulighet til å heve intercooleren slik at du faktisk kan bruke original fanger, er veldig usikker på hvor god plass du egentlig har til å gjøre slikt, men jeg hadde definitivt sjekket det gjerne flere ganger, da den fangeren ikke er helt min smak. Men det blir nok bra.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cooleren stikker ca 10 cm nedenfor org. fangeren uten leppe.

må mye moding til for og få den til og passe hvis dere ser på bildet må det kappes for og heve cooleren.

flere syns pungter?

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linker? åpen for alle forslag!

http://www.dubdesignindustries.com/catalog/product_info.php?products_id=99

http://www.dubdesignindustries.com/catalog/product_info.php?cPath=29_30_34&products_id=66

Link til den siste der når den er satt på, men husk ikke senket:)

http://www.dubdesignindustries.com/images/corfb2-1.jpg

Golf 3 blinkers:

http://realcar.e-line.nu/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H

Er jo opp til deg da. Mange jeg kjenner som hadde puttet på mye før de hadde puttet på clean org fanger, men de driter jeg i. Blir bra skal du se.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var fin men hva med golf 3 spredere og blink og istedet for skiltet mellom lyktene så en stor utskjæring hvor man ser rett på cooler?!

Anyone?

Kunne vært kult det, Er jo mulig å modifisere den da. Og skjære ut der hvor skiltet er siden du har en rimelig høy cooler. Sett litt ut som nye grillen til audiene liksom.

Selbekk, det siste bildet du postet er jo en add-on da;)

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vel, han likte jo jap style coolers, så tenkte jeg skulle slenge opp en jap style corra ;)

g60 racing, hvorfor vil du showe off cooleren sånn? den får mer enn nok luft uansett, du skal vel ikke ha en 500hk maskin under der? Du kan jo lage et hull bak skiltet som blir borte når du har skiltet der (til vanlig kjøring trenger du ikke så god lufting), og når du skal på banen kan du ta det av for ekstra kjøling?

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så dumt, liker cooleren! ingen skam det! :D

får se hva jeg ender med, skal prøve org fanger med leppe for og se om kan mode den hvis ikke er noen som er interisert i org fanger til og cleane eller noe da? Strøken, kjøpt ny av forigje eier...

89 Corrado 16vt projekt!

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte skulle slenge ut de siste bildene etter søndagens jobbing, litt sent men:D

Turbo montert

Turbomont1.jpg

Med innsug og silicone

turbomont2.jpg

gleder meg som en unge nå ass! dette blir så digg! :D

blir jo mye små ting som kommer opp også da, har jo gjenget opp alle skrue hull som jeg har tatt ut skrue av bare for og vere sikker så greit og vere nøye! :D

89 Corrado 16vt projekt!

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider