low and slow Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 hallo er på vei og bestile stempler fra flyin miata disse stemplene men lurer på en ting jeg lurer på på det ene settet står 1990 - 93 1mm overbore og 1994-95 2mm overbore lurer på hvem av disse somm passer på gt-r. og når det står overbore det betyr større slag volum men må jeg bore sylinderne da eller er det bare forskjel på stemplene :wonder helpme Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 du skal isåfall ha 94+ 1mm overbore stemplene.. de skal passe rett i GTR (jeg bruker dem i en 323 blokk nå), men du må borre opp blokka. 90-93 stemplene er for 1.6 motor Du vil også få høyere kompresjon enn GTR har orginalt såvidt jeg forstår.. De stemplene vil gi deg 9:1 komp på motorn. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 hhmmm okey hvor mye er det du betalte for og borre opp blokka? Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 glømte en ting hehe disse arp head studs og arp main cap studs fra flyin miata passer også gt-r gjør den ikke, er ikke helt sikker så er greit og sjekke får jeg bestiller Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 323 blokkene har sånn avstiverplate som festes mot veivlager bukkene . det har ikke mx5 orginalt så de fra mx5 vil ikke ha skruehull til dem tror jeg.. arp bolter ellers passer fint.. jeg bruker arp studs til toppen min (323 motor i mx5) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 pokkers vis dem ikke passer di arp studs til bånn løst og kjøpe hehe Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg