Gullaksen Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Hva må jeg gjøre for å ta klasse BE når jeg har klasse B fra før??? Siter VOLVO S40 1.9 TDI VOLVO V40 1.8 NISSAN MICRA 1.0 VW GOLF 1.6 GL(SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Ta BE lappen vel:) Kostet ca 6000kr når jeg tok den. Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Du må ha lastsikringskurs,jeg hadde 2 kjøretimer + oppkjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Hva må jeg gjøre for å ta klasse BE når jeg har klasse B fra før??? Du ringer til kjøre læreren din og sier. "jeg vil ha klasse BE" Så trenger du nok et par kjøretimer og teori underveis. Så er det bare en oppkjøring. Jeg hadde det en gang jeg og, men den er sperret nå av div grunner :watchout. Jeg hadde 2 kjøretimer, og en oppkjøring. På oppkjøringen måtte jeg forklare litt angående stropping av last, og koble til en henger til bilen. Og så var det bare å kjøre en runde. De så ikke så mye på den trafikkmessige delen av kjøringen. Men mer planlegging og plasseringer på kjøreturen. Hvis du mister lappen så må du ta oppkjøring på begge klassene for å oppheve sperrene hvis det blir nødvendig ;) Så vet man det og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Når du skal rygge på oppkjøringa,om du har dårlig sikt,be den som sitter på om å gå ut og se bak når du rygger ;) Det glemte jeg bort.. Fikk høre det ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg