drturbo Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Jeg har en gamml nabo som har en dønn strøken diesel caddy. Han syns den er tung på rattet, og lurer på om det er mulig å bygge servo på denne. Jeg må hjelpe han med det, for da kan jeg muligens få kjøpt den rustfrie caddy'n når'n.........f.eks skal ha seg ny bil. Altså, noen som vet hva som trengs for å bygge servo på en 1985 caddy diesel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Du må ha tannstang fra Golf Cab. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Javel, den er jo ikke umulig å oppdrive. Og så må jeg vel ha pumpe og oljeledninger, tank,braketter, som sikkert kan taes fra nesten hvilke som helst annen modell regner jeg med? Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 komplette kit fra cab får du på tyske ebay til ca 1500kr, er ofte auksjoner på slikt der... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg